00 DSpace/Manakin Repository

ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ: ІНТЕГРАЦІЙНИЙ АСПЕКТ=FORMATION OF THE FUTURE UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE TEACHER PROFESSIONAL COMPETENCE IN THE PROCESS OF THE LITERATURE LEARNING: INTEGRATION ASPECT

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor Оvdiichuk L. М.
dc.contributor.author Овдійчук Л. М.
dc.date.accessioned 2024-01-15T10:54:40Z
dc.date.available 2024-01-15T10:54:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Овдійчук Л. М. Формування фахової компетентності вчителя української мови та літератури у процесі вивчення літератури для дітей: інтеграційний аспект. / Л. М. Овдійчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 2(22). - С. 138−145. uk_UA
dc.identifier.doi УДК 371.134: 811+82 – 93.001.1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1890
dc.description.abstract У статті обґрунтовано систему формування фахової компетентності вчителя української мови та літератури через інтеграційний аспект вивчення літератури для дітей у контексті дисциплін «Педагогіка», «Вікова психологія», «Методика навчання української літератури, а також в контексті історико-літературних й теоретико-літературних курсів. Окреслено літературознавчий та методичний складники фахової компетентності, сформовані у процесі вивчення літератури для дітей. Визначено форми, методи використання художніх текстів у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін для філологів. / The article substantiates the system of formation of professional competence of teachers of Ukrainian language and literature through the integration aspect of studying literature for children in the context of disciplines «Pedagogy» «Age Psychology» «Methods of teaching Ukrainian literature» and in the context of historical and literary courses. The literary and methodological components of professional competence formed in the process of studying literature for children outlined in the article. Forms and methods of using artistic texts in the process of teaching psychological and pedagogical disciplines for philologists determined in the article. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.subject інтеграційне вивчення літератури uk_UA
dc.subject Integration study of Literature uk_UA
dc.subject майбутні вчителі української мови та літератури
dc.subject фахова компетентність
dc.subject future teachers of Ukrainian Language and Literature
dc.subject professional competence
dc.title ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ: ІНТЕГРАЦІЙНИЙ АСПЕКТ=FORMATION OF THE FUTURE UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE TEACHER PROFESSIONAL COMPETENCE IN THE PROCESS OF THE LITERATURE LEARNING: INTEGRATION ASPECT uk_UA
dc.title.alternative Збірник наукових праць uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу