00 DSpace/Manakin Repository

ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ=FORMATION OF PEDAGOGICAL COMPETENCES OF THE FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN CONDITIONS OF INCLUSION

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor Soiko I. M.
dc.contributor.author Сойко І. М.
dc.date.accessioned 2024-01-15T10:52:40Z
dc.date.available 2024-01-15T10:52:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Сойко І. М. Формування педагогічних компетентностей майбутніх учителів початкової школи в умовах інклюзії / І. М. Сойко // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 2(22). - С. 155−164. uk_UA
dc.identifier.doi УДК 378.147/376.124
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1892
dc.description.abstract У статті досліджено питання формування компетентностей майбутніх вчителів початкової школи в умовах інклюзії. Обґрунтовано, що їх підготовка є важливим напрямом соціальної політики держави. Проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних вчених на формування компетентностей майбутнього вчителя початкової школи в умовах інклюзії. Визначено структуру інклюзивного середовища як простір соціалізації дітей із різними можливостями й особливостями. Розкрито проблему розвитку інклюзивного освітнього середовища в загальноосвітніх навчальних закладах. / The formation of competencies of future primary school teachers in the context of inclusion examined in the article. The preparation of competence is a considerable direction of the state social policy substantiated. The views of domestic and foreign scientists on the formation of competencies of the future primary school teacher in the conditions of inclusion are analyzed. The structure of the inclusive environment as a space of socialization of children with different opportunities and features is defined. The problem of the development of an inclusive educational environment in general educational institutions revealed. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject Іnclusive education uk_UA
dc.subject учитель початкової школи
dc.subject професійна компетентність
dc.subject інклюзивна компетентність
dc.subject primary school teacher
dc.subject professional competence
dc.subject inclusive competence
dc.title ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ=FORMATION OF PEDAGOGICAL COMPETENCES OF THE FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN CONDITIONS OF INCLUSION uk_UA
dc.title.alternative Збірник наукових праць uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу