Abstract:
У статті досліджено ефективність використання соціальних мереж, як альтернативного комунікативного середовища у процесі викладання навчальних дисциплін в закладах вищої освіти. Проаналізовано особливості популярних соціальних мереж та можливості залучення їх в навчальний процес. Показано, що студентська Internet-аудиторія активно обмінюється, отримує та передає мультимедійну інформацію, зокрема, учбову, через соціальні мережі. Обґрунтовано доцільність організації освітнього процесу в закладах вищої освіти із застосуванням інструментарію соціальних мереж, як інформаційно-комунікаційного засобу навчання. / The article examines the effectiveness of the use of social networks as an alternative communication environment in the teaching of academic disciplines in higher education institutions. The features of popular social networks and the possibility of involving them in the educational process are analyzed. The student Internet audience actively exchanges, receives and transmits multimedia information, in particular, educational, through social networks presented in the article. The expedience of organizing the educational process in higher education institutions with the use of social networking tools as an information and communication tool is substantiated.