00 DSpace/Manakin Repository

ВПЛИВ ДІАЛОГУ НА ОРГАНІЗАЦІЮ МИСЛЕННЄВОГО ПРОЦЕСУ ПІДЛІТКІВ ЯК СУБ’ЄКТІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ=THE INFLUENCE OF DIALOGUE ON THE ORGANIZATION OF ADOLESCENTS' THINKING PROCESS AS THE SUBJECTS OF COGNITIVE ACTIVITIES

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor Ternovyk N. A.
dc.contributor.author Терновик Н. А.
dc.date.accessioned 2024-01-15T10:51:40Z
dc.date.available 2024-01-15T10:51:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Терновик Н. А. Вплив діалогу на організацію мисленнєвого процесу підлітків як суб’єктів пізнавальної діяльності / Н. А. Терновик // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 2(22). - С. 165−175. uk_UA
dc.identifier.doi УДК 159.922.8: 82
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1897
dc.description.abstract У статті досліджено актуальні проблеми формування діалогічного мислення дітей підліткового віку. Розкрито погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на проблему навчальної взаємодії учителів та учнів. Проаналізовано психологічні чинники розвитку суб’єктності особистості в сучасних умовах гуманізації середньої освіти. Визначено основні критерії та прийоми педагогічного спілкування, що сприяють максимальній пізнавальній активності дітей. Обґрунтовано умови максимального включення підлітка в мислиннєвий процес. Розкрито сутність основних психологічних особливостей діалогічної взаємодії у навчальному процесі як необхідної складової розвитку суб’єктності підлітків у пізнавальній діяльності. / The article investigates the current problems of forming dialogic thinking of adolescents. The views of domestic and foreign scientists on the question of educational interaction between teachers and students revealed. The psychological factors of development of personality subjectivity in modern conditions of humanization of secondary education are analyzed in the article. The main criteria and methods of pedagogical communication that contribute to the maximum cognitive activity of children identified. The conditions of the maximum inclusion of the teenager in the thought process are substantiated. The essence of the main psychological features of dialogic interaction in the educational process as a necessary component of the development of the subjectivity of adolescents in cognitive activity revealed. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.subject суб’єктність особистості uk_UA
dc.subject рersonality uk_UA
dc.subject пізнавальна діяльність
dc.subject діалогічна взаємодія
dc.subject педагогічне спілкування
dc.subject пізнавальна активність
dc.subject інтеракція
dc.subject діалогічність мислення
dc.subject cognitive activity
dc.subject dialogic interaction
dc.subject pedagogical communication
dc.subject cognitive activit
dc.subject interaction
dc.subject dialogical thinking
dc.title ВПЛИВ ДІАЛОГУ НА ОРГАНІЗАЦІЮ МИСЛЕННЄВОГО ПРОЦЕСУ ПІДЛІТКІВ ЯК СУБ’ЄКТІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ=THE INFLUENCE OF DIALOGUE ON THE ORGANIZATION OF ADOLESCENTS' THINKING PROCESS AS THE SUBJECTS OF COGNITIVE ACTIVITIES uk_UA
dc.title.alternative Збірник наукових праць uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу