DSpace Repository

ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ СФОРМОВАНОСТІ ВІЗУАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ У ШКОЛЯРІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ=PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL FEATURES OF TEENAGE PUPILS’ VISUAL THINKING FORMATION

Show simple item record

dc.contributor.advisor Yanytska O. Y.
dc.contributor.advisor Іванюта О. В.
dc.contributor.advisor Ivaniuta O. V.
dc.contributor.author Яницька О. Ю.
dc.date.accessioned 2024-01-15T10:47:40Z
dc.date.available 2024-01-15T10:47:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Яницька О. Ю. Психологічний аспект сформованості візуального мислення у школярів підліткового віку / О. Ю. Яницька, О. В. Іванюта //Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 2(22). - С. 200−206. uk_UA
dc.identifier.uri УДК 519.9: 37.0153
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1898
dc.description.abstract У статті подано результати інтерпретації індивідуальних даних сформованості візуального мислення школярів підліткового віку методом визначення внутрішньо-групової норми. Порівняно результати дослідження, отримані за методикою Торренса і Равена, що дозволило визначити рівень розвитку візуального мислення кожного досліджуваного і виявити підлітків з низьким показником продуктивності візуальної мисленнєвої діяльності, що є надзвичайно важливим для впровадження технологій стимулювання візуального мислення підлітків. / The article presents the results of the interpretation of individual data on the formation of visual thinking of adolescents by determining the intra-group norm. The results of the study obtained by the method of Torrens and Raven compared to the article, which allowed to determine the level of visual thinking of each subject and identify adolescents with low productivity of visual thinking, which is extremely important for the introduction of technologies to stimulate visual thinking in adolescents. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.subject візуальне мислення uk_UA
dc.subject Visual thinking uk_UA
dc.subject внутрішньо-групова норма
dc.subject методика Торренса
dc.subject методика Равена
dc.subject піктограма
dc.subject intra-group rate
dc.subject Torrance’s methods
dc.subject Raven’s methods
dc.subject pictogram
dc.title ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ СФОРМОВАНОСТІ ВІЗУАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ У ШКОЛЯРІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ=PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL FEATURES OF TEENAGE PUPILS’ VISUAL THINKING FORMATION uk_UA
dc.title.alternative Збірник наукових праць uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account