DSpace Repository

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН=THE TEACHING AND THE EDUCATING OF PRESCHOOL CHILDREN IN UKRAINE AND FOREIGN COUNTRIES

Show simple item record

dc.contributor.author Борейко, В. І.
dc.contributor.author Boreiko, V. I.
dc.date.accessioned 2024-01-16T07:40:38Z
dc.date.available 2024-01-16T07:40:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Борейко В. І. Організація освітнього процесу в закладах дошкільної освіти України та зарубіжних країн / В. І. Борейко // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 5−14. uk_UA
dc.identifier.doi УДК 373.24: 373.29
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1907
dc.description.abstract У статті досліджено досвід організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти України та зарубіжних країн, розкрито сучасні технології та методи навчання і виховання дошкільників у зарубіжних країнах, обґрунтовано, що досвід кращих зарубіжних дошкільних закладів засвідчує, що забезпечити ефективну підготовку дошкільників можна шляхом залучення їх до навчального процесу з п’ятирічного віку, формування у них національно-патріотичних почуттів, екологічної свідомості, мовної та правої культури, високої моральності та поваги до людини праці. / The article substantiates that at the current stage of Ukraine’s development and integration into European institutions, as well as the globalization of socio-economic relations between countries, the national education system faces the task of training highly qualified specialists for the national economy who will work in the future. It is revealed that this task can be achieved by involving children in the educational process from the age of five, forming national and patriotic feelings, ecological consciousness, language and legal culture, high morality and respect for the working man. It is substantiated that future teachers while studying in higher education institutions must learn the latest methods, forms and means of organizing the educational process in preschool institutions based on the concept of child-centeredness. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.subject заклади дошкільної освіти uk_UA
dc.subject рreschool education institutions uk_UA
dc.subject дошкільники
dc.subject технології та методи виховання
dc.subject моральність
dc.subject патріотичність
dc.subject мовна культура
dc.subject preschoolers
dc.subject technologies and methods of education
dc.subject morality
dc.subject patriotism
dc.subject language culture
dc.title ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН=THE TEACHING AND THE EDUCATING OF PRESCHOOL CHILDREN IN UKRAINE AND FOREIGN COUNTRIES uk_UA
dc.title.alternative Збірник наукових праць uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account