dc.contributor.author |
Борова, В. Є. |
|
dc.contributor.author |
Borova, V. Y. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-16T07:39:38Z |
|
dc.date.available |
2024-01-16T07:39:38Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Борова В. Є. Педагогічна діагностика звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку / В. Є. Борова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 15−25. |
uk_UA |
dc.identifier.doi |
УДК 326.2 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1908 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено теоретичні засади педагогічної діагностики звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано розвиток мовлення дитини п’яти років з точки зору формування її як мовленнєвої особистості. Визначено, що педагогічна діагностика недоліків звукової культури мовлення буде ефективною за умови реалізації в процесі провідної діяльності дітей окресленого віку – гри. Виокремлено показники розвитку артикуляції звуків, мовленнєвого дихання і фонематичного слуху в дітей 4 років 5 міс – 5 років. Запропоновано методичні поради вихователям закладів дошкільної освіти з ефективної педагогічної діагностики компонентів звукової культури мовлення. / The theoretical bases of pedagogical diagnostics of sound culture of speech of children of senior preschool age investigated in the article. The speech development of a five-year-old child analyzed from the point of view of its formation as a speech personality. It is determined that the pedagogical diagnosis of the shortcomings of the sound culture of speech will be effective if implemented in the process of leading activities of children of a certain age - games. Indicators of development of articulation of sounds, speech breathing, and phonemic hearing at children of 4 years 5 months - 5 years are allocated. Methodical advice to educators of preschool educational institutions on effective pedagogical diagnostics of components of sound culture of speech is offered. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
uk_UA |
dc.subject |
особистісно зорієнтований підхід |
uk_UA |
dc.subject |
рersonality-oriented approach |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічне коригування звукової культури мовлення |
|
dc.subject |
діти старшого дошкільного віку |
|
dc.subject |
особистість |
|
dc.subject |
pedagogical correction of speech sound culture |
|
dc.subject |
preschool age children |
|
dc.subject |
personality |
|
dc.title |
ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ=PEDAGOGICAL DIAGNOSTICS OF SOUND CULTURE OF SENIOR PRESCHOOL AGE CHILDREN'S SPEECH |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Збірник наукових праць |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |