DSpace Repository

ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ=PEDAGOGICAL DIAGNOSTICS OF SOUND CULTURE OF SENIOR PRESCHOOL AGE CHILDREN'S SPEECH

Show simple item record

dc.contributor.author Борова, В. Є.
dc.contributor.author Borova, V. Y.
dc.date.accessioned 2024-01-16T07:39:38Z
dc.date.available 2024-01-16T07:39:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Борова В. Є. Педагогічна діагностика звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку / В. Є. Борова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 15−25. uk_UA
dc.identifier.doi УДК 326.2
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1908
dc.description.abstract У статті досліджено теоретичні засади педагогічної діагностики звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано розвиток мовлення дитини п’яти років з точки зору формування її як мовленнєвої особистості. Визначено, що педагогічна діагностика недоліків звукової культури мовлення буде ефективною за умови реалізації в процесі провідної діяльності дітей окресленого віку – гри. Виокремлено показники розвитку артикуляції звуків, мовленнєвого дихання і фонематичного слуху в дітей 4 років 5 міс – 5 років. Запропоновано методичні поради вихователям закладів дошкільної освіти з ефективної педагогічної діагностики компонентів звукової культури мовлення. / The theoretical bases of pedagogical diagnostics of sound culture of speech of children of senior preschool age investigated in the article. The speech development of a five-year-old child analyzed from the point of view of its formation as a speech personality. It is determined that the pedagogical diagnosis of the shortcomings of the sound culture of speech will be effective if implemented in the process of leading activities of children of a certain age - games. Indicators of development of articulation of sounds, speech breathing, and phonemic hearing at children of 4 years 5 months - 5 years are allocated. Methodical advice to educators of preschool educational institutions on effective pedagogical diagnostics of components of sound culture of speech is offered. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.subject особистісно зорієнтований підхід uk_UA
dc.subject рersonality-oriented approach uk_UA
dc.subject педагогічне коригування звукової культури мовлення
dc.subject діти старшого дошкільного віку
dc.subject особистість
dc.subject pedagogical correction of speech sound culture
dc.subject preschool age children
dc.subject personality
dc.title ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ=PEDAGOGICAL DIAGNOSTICS OF SOUND CULTURE OF SENIOR PRESCHOOL AGE CHILDREN'S SPEECH uk_UA
dc.title.alternative Збірник наукових праць uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account