00 DSpace/Manakin Repository

НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ У БРИТАНСЬКІЙ МОДЕЛІ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ=TEACHER'S ACTIVITY DIRECTIONS IN THE BRITISH MODEL OF GIFTED SCHOOLCHILDREN EDUCATION

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Будз, І. Ф.
dc.contributor.author Budz, I. F.
dc.date.accessioned 2024-01-16T07:38:38Z
dc.date.available 2024-01-16T07:38:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Будз І. Ф. Напрями діяльності вчителя у Британській моделі освіти обдарованих дітей / І. Ф. Будз // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 26−33. uk_UA
dc.identifier.doi УДК 376.54 (410.1)
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1909
dc.description.abstract У статті досліджено роль учителя у виявленні обдарованих школярів, проаналізовано особливості підготовки учителів до роботи з обдарованими дітьми у Великій Британії. Окреслено поетапність співпраці координаторів з питань освіти обдарованих і талановитих дітей із учителями, батьками, однолітками потенційно обдарованих і талановитих учнів. Визначено, що реалізація підходу класного забезпечення освітніх потреб обдарованих і талановитих учнів здійснюється через професійну підготовку вчителів, що є ініціативою окремих організацій, відповідальних за навчання педагогів, а також за впровадження стандартів якості викладання та навчання у країні. / The requirements of the Department of Education and Training on identification of gifted and talented schoolchildren have been found out: absence of prescriptive manner to identification methods (due to possible age differences and aspects of subjects) and providing schools with the possibility to define criteria of gifted and talented schoolchildren; mandatory introduction of the school register of gifted and talented schoolchildren, that informs about a socio-economic level of a family in which a child is brought up, his gender and ethnicity; giving schools the right to determine the number of gifted and talented schoolchildren considering increase of education standards for such pupils; creating numerous online resources that provide complete information from school registers about effective training provision for gifted and talented schoolchildren and especially their identification, as well as the educational policy in this field. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.subject обдарованість uk_UA
dc.subject Giftedness uk_UA
dc.subject критерії обдарованості
dc.subject модель ідентифікації обдарованих і талановитих
dc.subject вчитель-координатор
dc.subject підхід класного забезпечення
dc.subject національна програма
dc.subject національна стратегія
dc.subject освітні потреби учнів
dc.subject giftedness criteria
dc.subject model of identification of gifted and talented
dc.subject teacher-coordinator
dc.subject classroom approach
dc.subject national program
dc.subject national strategy
dc.subject educational needs of pupils
dc.title НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ У БРИТАНСЬКІЙ МОДЕЛІ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ=TEACHER'S ACTIVITY DIRECTIONS IN THE BRITISH MODEL OF GIFTED SCHOOLCHILDREN EDUCATION uk_UA
dc.title.alternative Збірник наукових праць uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу