00 DSpace/Manakin Repository

ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАНЯ У ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ=GENERAL ANALYSIS OF MATHEMATICAL MODELING PROBLEMS IN PEDAGOGICAL RESEARCH

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor Dzhun Y. V.
dc.contributor.author Джунь Й. В.
dc.date.accessioned 2024-01-16T07:36:38Z
dc.date.available 2024-01-16T07:36:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Джунь Й. В. Загальний аналіз проблем математичного моделювання у педагогічних дослідженнях / Й. В. Джунь // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 42−53. uk_UA
dc.identifier.doi УДК 33.013: 004.8: 519.25
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1911
dc.description.abstract У статті досліджено основні причини невдач представників гуманітарних наук, зокрема педагогічних, у відповідності із зауваженнями відносно науковості експериментів, висловлених лауреатом «Нобелівської премії» фон Хаєком Ф. А. Розкрито, що основною причиною помилкових підходів при моделюванні в педагогічних дослідженнях є нерозуміння дослідниками різниці між активним і пасивним експериментами і довільна трактовка ними факторних границь внаслідок ненаукового переносу фізичних і технічних підходів в практику досліджень. Визначено, що при моделюванні поведінки складних систем рекомендовано застосовувати спектральний аналіз. Обґрунтовано необхідність дотримання адекватних уявлень про закон розподілу залишкових похибок моделей, які при обсягах вибірок n> 500, як правило, не є гаусовими. /This study for the first time focuses on the importance of understanding the concepts of active and passive experiments, is a prerequisite for correct modelling in pedagogical research. The factor approach in pedagogical research does not provide reliable forecasting due to the passive nature of the experiment. In addition, it must be remembered that the residual errors with any modelling method, as a rule, are not Gaussian for the observation volumes n > 500 and for their processing non-classical procedures must be applied, considered in the monograph. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.subject науковість моделювання за Ф. А. Хайєком uk_UA
dc.subject Science of Hayek modelling uk_UA
dc.subject активний і пасивний експерименти
dc.subject залишкові і аномальні похибки
dc.subject некласичне моделювання
dc.subject active and passive experiments
dc.subject residual and anomalous errors
dc.subject non-classical modelling
dc.title ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАНЯ У ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ=GENERAL ANALYSIS OF MATHEMATICAL MODELING PROBLEMS IN PEDAGOGICAL RESEARCH uk_UA
dc.title.alternative Збірник наукових праць uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу