dc.contributor.advisor |
Korobovych L. P. |
|
dc.contributor.author |
Коробович Л. П. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-16T07:32:38Z |
|
dc.date.available |
2024-01-16T07:32:38Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Коробович Л. П. Педагогічний моніторинг результативності й особливості менеджменту в приватних закладах вищої освіти / Л. П. Коробович // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 87−97. |
uk_UA |
dc.identifier.doi |
УДК 378.14 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1915 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено педагогічний моніторинг в системі менеджменту приватних закладів вищої освіти. Розкрито зміст та необхідність забезпечення умов успішного моніторингу результативності освітнього процесу у закладах вищої освіти. Визначено особливості, які необхідно враховувати при забезпеченні умов педагогічного моніторингу результативності освітньої діяльності в системі менеджменту приватних закладів вищої освіти. Обґрунтовано необхідність визначення базових особливостей приватних закладів вищої освіти для вироблення критеріальної основи педагогічного моніторингу. / Modern control, which due to the instability of situations is mainly proactive, which allows to adjust actions in a timely manner to ensure the highest degree of compliance of the actual result with the programme (standard). Performing a regulatory function, it becomes a monitoring, although at the «entrance» and «exit» of the educational process remains diagnostic. Employers are the main consumers of university graduates, because it is in the real economy that the result of educational services, expressed in the knowledge and skills of graduates, can be fully manifested. Therefore, it is obvious that, when working with potential employers, higher educational institutions should determine which characteristics of graduates are most important to them. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
uk_UA |
dc.subject |
моніторинг |
uk_UA |
dc.subject |
monitoring |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний моніторинг |
|
dc.subject |
результативність освітньої діяльності |
|
dc.subject |
приватні заклади |
|
dc.subject |
pedagogical monitoring |
|
dc.subject |
effectiveness of educational activities |
|
dc.title |
ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ Й ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ В ПРИВАТНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ=PEDAGOGICAL MONITORING OF THE EFFECTIVENESS AND FEATURES OF MANAGEMENT IN PRIVATE HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Збірник наукових праць |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |