dc.contributor.advisor |
Krasovska O. O. |
|
dc.contributor.advisor |
Міськова Н. М. |
|
dc.contributor.advisor |
Miskova N. M. |
|
dc.contributor.advisor |
Хом’як О. А. |
|
dc.contributor.advisor |
Homiak O. A. |
|
dc.contributor.author |
Красовська О. О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-16T07:30:38Z |
|
dc.date.available |
2024-01-16T07:30:38Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Красовська О. О. Формування предметної мистецької компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами технологій контекстного навчання / О. О. Красовська, Н. М. Міськова, О. А. Хом`як // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 106−115. |
uk_UA |
dc.identifier.doi |
УДК 378.147: 373.67 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1917 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості формування предметної мистецької компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами контекстних освітніх технологій. Предметну мистецьку компетентність майбутніх вихователів розглянуто як здатність до використання специфічного мистецького тезаурусу, який відображає систему знань про цілісність художньої культури; вміння розуміти, інтерпретувати, емоційно оцінювати твори мистецтва та естетичні явища на основі власних світоглядних уявлень та ціннісних орієнтацій; збагачення художньо-естетичного досвіду через опанування творчими вміннями з метою мистецького саморозвитку особистості. / The article deals with the development peculiarities of the subject artistic competence of future preschool teachers in the field of artistic and aesthetic education of children by means of contextual educational technologies. The students in question were being observed during the classes of Fundamentals of Fine Arts with Methodology, the lessons of Decorative Arts with Methodology as well as the Artistic Production and Design Fundamentals sessions. The purpose of the article is to reveal the methodology of contextual learning technologies implementation into the process of future preschool educators training and check their effectiveness in the realm of children’s artistic and aesthetic education experimentally. In the course of the research, we used such methods as analysis and synthesis of psychological, pedagogical, and art sources, as well as studying and generalization of the current state of future preschool teachers professional training in the field of artistic and aesthetic education. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
uk_UA |
dc.subject |
предметна мистецька компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
Subject artistic competence |
uk_UA |
dc.subject |
вихователі |
|
dc.subject |
заклади дошкільної освіти |
|
dc.subject |
технології контекстного навчання |
|
dc.subject |
educators |
|
dc.subject |
establishments of preschool education |
|
dc.subject |
technology of context studies |
|
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЙ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ=FORMING OF SUBJECT ARTISTIC COMPETENCE OF FUTURE EDUCATORS OF ESTABLISHMENTS OF PRESCHOOL EDUCATION BY FACILITIES OF TECHNOLOGIES OF CONTEXT STUDIES |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Збірник наукових праць |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |