00 DSpace/Manakin Repository

ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЙ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ=FORMING OF SUBJECT ARTISTIC COMPETENCE OF FUTURE EDUCATORS OF ESTABLISHMENTS OF PRESCHOOL EDUCATION BY FACILITIES OF TECHNOLOGIES OF CONTEXT STUDIES

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor Krasovska O. O.
dc.contributor.advisor Міськова Н. М.
dc.contributor.advisor Miskova N. M.
dc.contributor.advisor Хом’як О. А.
dc.contributor.advisor Homiak O. A.
dc.contributor.author Красовська О. О.
dc.date.accessioned 2024-01-16T07:30:38Z
dc.date.available 2024-01-16T07:30:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Красовська О. О. Формування предметної мистецької компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами технологій контекстного навчання / О. О. Красовська, Н. М. Міськова, О. А. Хом`як // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 106−115. uk_UA
dc.identifier.doi УДК 378.147: 373.67
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1917
dc.description.abstract У статті розкрито особливості формування предметної мистецької компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами контекстних освітніх технологій. Предметну мистецьку компетентність майбутніх вихователів розглянуто як здатність до використання специфічного мистецького тезаурусу, який відображає систему знань про цілісність художньої культури; вміння розуміти, інтерпретувати, емоційно оцінювати твори мистецтва та естетичні явища на основі власних світоглядних уявлень та ціннісних орієнтацій; збагачення художньо-естетичного досвіду через опанування творчими вміннями з метою мистецького саморозвитку особистості. / The article deals with the development peculiarities of the subject artistic competence of future preschool teachers in the field of artistic and aesthetic education of children by means of contextual educational technologies. The students in question were being observed during the classes of Fundamentals of Fine Arts with Methodology, the lessons of Decorative Arts with Methodology as well as the Artistic Production and Design Fundamentals sessions. The purpose of the article is to reveal the methodology of contextual learning technologies implementation into the process of future preschool educators training and check their effectiveness in the realm of children’s artistic and aesthetic education experimentally. In the course of the research, we used such methods as analysis and synthesis of psychological, pedagogical, and art sources, as well as studying and generalization of the current state of future preschool teachers professional training in the field of artistic and aesthetic education. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.subject предметна мистецька компетентність uk_UA
dc.subject Subject artistic competence uk_UA
dc.subject вихователі
dc.subject заклади дошкільної освіти
dc.subject технології контекстного навчання
dc.subject educators
dc.subject establishments of preschool education
dc.subject technology of context studies
dc.title ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЙ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ=FORMING OF SUBJECT ARTISTIC COMPETENCE OF FUTURE EDUCATORS OF ESTABLISHMENTS OF PRESCHOOL EDUCATION BY FACILITIES OF TECHNOLOGIES OF CONTEXT STUDIES uk_UA
dc.title.alternative Збірник наукових праць uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу