00 DSpace/Manakin Repository

СУЧАСНИЙ СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ СПІВПРАЦІ ШКОЛИ ТА БАТЬКІВ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ=CURRENT STATE OF THE ORGANIZATION OF COOPERATION BETWEEN SCHOOL AND PUPILS’ PARENTS IN THE CONTEXT OF THE IDEAS OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOL IMPLEMENTATION

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельничук, Л. Б.
dc.contributor.author Melnychuk, L. B.
dc.date.accessioned 2024-01-16T07:28:38Z
dc.date.available 2024-01-16T07:28:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Мельничук Л. Б. Сучасний стан організації співпраці школи та батьків учнів у контексті реалізації ідей Нової української школи / Л. Б. Мельничук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 124−133. uk_UA
dc.identifier.doi УДК 37.064 (477)
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1919
dc.description.abstract Статтю присвячено актуальній проблемі організації співпраці педагогічного колективу з батьками молодших школярів у Новій українській школі. Визначено сутність поняття «педагогіка партнерства», виокремлено та схарактеризовано напрями успішної співпраці школи та батьків з метою її реалізації. Обґрунтовано термін «педагогічна компетентність батьків з питань виховання» через призму сформованості загальнопедагогічних, організаторських й педагогічних умінь. Визначено й схарактеризовано рівні сформованості педагогічної компетентності батьків з питань виховання дітей: високий, середній, низький. Розкрито процедуру й здійснено аналіз анкетування батьків у контексті сформованості їхньої педагогічної компетентності. Окреслено шляхи оптимізації взаємодії сім’ї і школи. / The article reflects the results of a survey of students’ parents in the context of f their pedagogical competence formation. The relevance of solving the problem of improving the quality of educational work in schools, the search for new ways to attract families to participate in educational activities is substantiated. The term «pedagogical competence of parents in matters of upbringing» is justified through the prism of the formation general pedagogical, organizational and pedagogical skills, as well as experience in pedagogical activity on the issues of upbringing children. The levels of the formation of pedagogical competence of parents on the upbringing of children are identified and characterized: high, medium, low. The procedure is disclosed and an analysis of the questioning of parents in the context of the formation of their pedagogical competence is carried out. The ways of optimizing the interaction of a family and school are identified. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.subject педагогіка партнерства uk_UA
dc.subject рartnership pedagogy uk_UA
dc.subject Нова українська школа
dc.subject початкова освіта
dc.subject молодші школярі
dc.subject педагоги
dc.subject батьки учнів
dc.subject New Ukrainian school
dc.subject primary education
dc.subject primary school students
dc.subject teachers
dc.subject parents of students
dc.title СУЧАСНИЙ СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ СПІВПРАЦІ ШКОЛИ ТА БАТЬКІВ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ=CURRENT STATE OF THE ORGANIZATION OF COOPERATION BETWEEN SCHOOL AND PUPILS’ PARENTS IN THE CONTEXT OF THE IDEAS OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOL IMPLEMENTATION uk_UA
dc.title.alternative Збірник наукових праць uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу