00 DSpace/Manakin Repository

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ=PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONS OF ORGANIZATION STUDENTS’ SELF-TRAINING USING DISTANCE LEARNING TECHNOLOGIES

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor Soiko I. M.
dc.contributor.advisor Раковська М. А.
dc.contributor.advisor Rakovska M. A.
dc.contributor.author Сойко І. М.
dc.date.accessioned 2024-01-16T07:25:38Z
dc.date.available 2024-01-16T07:25:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Сойко І. М. Психолого-педагогічні умови організації самопідготовки з використанням дистанційних технологій навчання / І. М. Сойко, М. А. Раковська М. А. // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 155−165. uk_UA
dc.identifier.doi УДК 378.018.43
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1922
dc.description.abstract У статті досліджено психолого-педагогічні умови самостійної підготовки студентів з використанням дистанційних технологій навчання. Обґрунтовано, актуальність психолого-педагогічних умов організації самопідготовки студентів при використанні дистанційних технологій навчання. Проаналізовані психолого-педагогічні умови організації підготовки студентів у закладах вищої освіти. З’ясовані теоретичні засади та сучасні підходи до організації дистанційного навчання студентів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти. / The article states that organization of distance education of the students of academical specialities at university has its own specific character. In the modern world, the skills of creating a distance course, communicating through the Internet, supporting the process of distance education as a tutor are the skills for the teacher’s professional activity in a higher school. Distance education is not only a new technology, but also an object of investigation and its application in the students’ education process. It is proved that in higher educational institution introduction of distance education is possible in accordance with the scheme, firstly, mastering new technologies by teachers, and secondly, application of distance education technologies in to the students’ educational process and mastering these technologies. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject Distance education uk_UA
dc.subject студент
dc.subject педагогічна технологія
dc.subject інноваційне навчання
dc.subject заклади вищої освіти
dc.subject student
dc.subject pedagogical technology
dc.subject innovative education
dc.subject higher educational institution
dc.title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ=PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONS OF ORGANIZATION STUDENTS’ SELF-TRAINING USING DISTANCE LEARNING TECHNOLOGIES uk_UA
dc.title.alternative Збірник наукових праць uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу