Abstract:
У методичних рекомедаціях зазначено мету, завдання та тематику навчальної дисципліни. Метою дисципліни є формування дослідження політичної проблематики, актуальної для українського суспільства, вивчення основних рекламних та ПР-технологій, що широко застосовуються у політичній галузі, а також ознайомлення із проблемами сучасної політичної реклами в контексті політичного маркетингу і менеджменту в демократичному суспільстві. Окреслено завдання курсу, зокрема: ознайомити студентів із ключовими проблемами змісту та сенсу державного управління й безпеки в галузі інформаційних процесів; — дати уявлення студентам про обов’язкові умови реалізації державної інформаційної політики, її законодавчу базу, у тому числі про: а) теорію трансформації
неможливого в можливе; б) ресурсні складові інформаційних процесів; в) контент правової бази інформаційної політики; г) юридичний захист авторських і суміжних прав узагалі та прав на комп’ютерні програми й бази даних; ґ) захист персональної інформації; д) електронні контракти й електронний обмін знаннями; е) інформаційні загрози; є) техніко-технологічний і гуманітарний виміри інформаційної безпеки; ж) боротьбу з комп’ютерними злочинами; з) інформаційне протистояння та інформаційні війни. Зазначено, що акцент у навчанні зроблено на осмисленні основних параметрів інформаційної політики та безпеки.