00 DSpace/Manakin Repository

ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕРЕКЛАДАЧА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Івашкевич Е. Е. / Ivashkevych E. E.
dc.date.accessioned 2020-12-02T16:28:01Z
dc.date.available 2020-12-02T16:28:01Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Івашкевич Е. Е. Психологічні чинники становлення професійної компетентності майбутнього перекладача uk_UA
dc.identifier.doi УДК 159.9:[378:81’25]
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2144
dc.description.abstract У роботі розкрито методологічне підґрунтя дослідження, визначено та емпіричним шляхом досліджено психологічні чинники професійного становлення майбутнього перекладача. Зазначено, що професійне становлення майбутнього перекладача визначається його готовністю до здійснення перекладацької діяльності, сформованістю у нього професійної компетентності. З урахуванням результатів теоретичного аналізу наукової літератури створено концептуальну модель професійного становлення майбутнього перекладача. Розкрито сутність запропонованих дослідником додаткових психологічних механізмів перекладацької діяльності. У структурі професійної компетентності майбутнього перекладача виокремлено такі її основні компоненти: мотиваційний, когнітивний та ергонічний. У процесі формувального експерименту успішно апробовано авторську програму фасилітації професійного становлення майбутнього перекладача. // The methodological basis of the research is revealed in the work, the psychological factors of professional development of the future translator have been determined and empirically investigated. It is noted that the professional development of the future translator is determined by his readiness to carry out translation activities, the formation of his professional competence. Taking into account the results of the theoretical analysis of the scientific literature, the conceptual model of the professional development of the future translator has been created. The essence of the additional psychological mechanisms of translation activity proposed by the researcher has been revealed. The structure of the professional competence of the future translator identifies the following main components: motivational, cognitive, and ergonomic. In the process of the formative experiment, the author's program of facilitation of professional development of the future translator was successfully tested. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука uk_UA
dc.subject Професійне становлення, перекладацька діяльність, готовність до здійснення перекладацької діяльності, професійна компетентність, психологічні механізми здійснення перекладацької діяльності. / uk_UA
dc.subject Professional development, translation activity, readiness to carry out the translation activity, professional competence, psychological mechanisms of translation activity. uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕРЕКЛАДАЧА uk_UA
dc.title.alternative КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ "МАГІСТР" uk_UA
dc.title.alternative THE PSYCHOLOGICAL FACTORS OF FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF THE FUTURE TRANSLATOR uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу