Abstract:
Стаття присвячена аналізу формування особистісної та професійної
готовності студентів спеціальності 053 «Психологія» до майбутньої
психологічної роботи з дітьми-інвалідами в реабілітаційних центрах та
психологічного супроводу дітей в класах з інклюзивною освітою. Зазначено, що
сформувати практичні вміння та навички є можливим лише за умови
безпосередньої взаємодії та спілкування з останніми, що у Міжнародному
економіко-гуманітарному університеті імені академіка Степана Дем’янчука
стає можливим завдяки реалізації проекту «На хвилях посмішок», який
ґрунтується на соціальному партнерстві та має на меті залучення студентів у
широке коло соціальних взаємозв’зків, розширення соціокультурного досвіду,
формування толерантності як якості особистості, що являє собою
інтегративну сукупність пізнавального, емоційного та поведінкового
компонентів та є готовністю до конструктивного діалогу на основі поваги,
емпатії, прийняття. Автор зазначає цілі, завдання, структуру, принципи
реалізації та напрямки проекту, описує прогнозовані результати змін для
студентів-психологів. Представлено аналіз результатів опитування студентів
денної форми навчання.