Abstract:
У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз сутності внутрішньоособистісного та міжособистісного конфлікту. Автор обґрунтовує необхідність навчання майбутніх менеджерів рефлексії свого «Я» під час навчання у ВНЗ та наводить приклади психотехнік когнітивно-орієнтованого методу корекції, що спрямовані на розкриття нових граней свого внутрішнього світу, вирішення внутрішньоособистісних конфліктів (породжені взаємодією Ід, Его та Суперего як підсистем особистості за отримання енергії) та самоудосконаленні. Здійснено огляд суб'єктивних факторів, що чинять ймовірнісний вплив на спрямованість конфліктної взаємодії. Проаналізовано розвиток конфліктогенних якостей особистості в інтелектуальній, мотиваційно-потребовій, афективній та предметно-практичній сферах майбутнього фахівця.