Короткий опис(реферат):
В останні роки в Україні інтенсифікувалися процеси створення класів з інклюзивної освітою у закладах середньої освіти, що мають на меті створення такого простору освітнього середовища, що буде розвивальним та враховуватиме індивідуальні можливості дітей незалежно від їх психофізичного розвитку. Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, враховуючи вимогу часу, готує фахівців з психологічного супроводу в інклюзивній освіті, що працюватимуть як з дітьми з особливими потребами, так із їх батьками. Схарактеризовано психологічну сутність та виокремлено складові інклюзивного навчання. Розкрито сутність та особливості психологічного супроводу в освітній діяльності, виділено основні завдання та види соціально-психологічного супроводу. Вказано, що робота фахівця з
психологічного супроводу дитини-інваліда передбачає, крім провідної діяльності – взаємодії з дитиною з особливими потребами, також Й психологічну допомогу батькам дитини у вирішенні проблем та труднощів, що
виникатимуть у процесі розвитку, навчання, виховання. Так, автор вважає за доцільне розвиток вмінь та навичок психолога для розробки просвітницьких, корекційних та розвивальних заходів, проведенні груп взаємодопомоги та підтримки для батьків дітей з особливими потребами.