dc.contributor.author |
Михальчук, Ю. О. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-12T09:02:49Z |
|
dc.date.available |
2021-03-12T09:02:49Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Михальчук Ю.О. Психологічний супровід дітей з особливими потребами: теоретичний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Хуманитарни Балкански изследвания. – № 1. – Перущица : «Научен хронограф» ЕООД, 2018. – 80 с., С. 21-23 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2182 |
|
dc.description.abstract |
В останні роки в Україні інтенсифікувалися процеси створення класів з інклюзивної освітою у закладах середньої освіти, що мають на меті створення такого простору освітнього середовища, що буде розвивальним та враховуватиме індивідуальні можливості дітей незалежно від їх психофізичного розвитку. Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, враховуючи вимогу часу, готує фахівців з психологічного супроводу в інклюзивній освіті, що працюватимуть як з дітьми з особливими потребами, так із їх батьками. Схарактеризовано психологічну сутність та виокремлено складові інклюзивного навчання. Розкрито сутність та особливості психологічного супроводу в освітній діяльності, виділено основні завдання та види соціально-психологічного супроводу. Вказано, що робота фахівця з
психологічного супроводу дитини-інваліда передбачає, крім провідної діяльності – взаємодії з дитиною з особливими потребами, також Й психологічну допомогу батькам дитини у вирішенні проблем та труднощів, що
виникатимуть у процесі розвитку, навчання, виховання. Так, автор вважає за доцільне розвиток вмінь та навичок психолога для розробки просвітницьких, корекційних та розвивальних заходів, проведенні груп взаємодопомоги та підтримки для батьків дітей з особливими потребами. |
uk_UA |
dc.publisher |
Перущица : «Научен хронограф» ЕООД |
uk_UA |
dc.subject |
Дитина з особливими потребами, соціально-психологічний супровід, інклюзивна освіта, толерантність, емпатія, взаємодія, корекція, розвиток. |
uk_UA |
dc.subject |
Child with special needs, social and psychological support, inclusive education, tolerance, empathy, interaction, correction, development. |
uk_UA |
dc.title |
ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ТЕОРЕТИЧНЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |