Короткий опис(реферат):
У статті аналізуються основні теоретичні аспекти формування
толерантності на етапах онтогенетичного розвитку особистості з періоду
немовляцтва до юнацького віку. Розкрито сутність та подано
характеристики найбільш інтолерантних стадій психосексуального розвитку
особистості – анальної стадії та пубертату. Так, інтолерантність 1,5-3
річних дітей спрямована на незнайомих людей, дітей, людей старшого віку,
предметів навколишньої дійсності. Інтолераність в період пубертату
спрямована, передусім, на батьків – їх систему цінностей, правил та
соціальних груп, що є «чужими». Інтолерантність в підлітковому віці в
дитячому онтогенезі відіграє важливу роль, адже через негативізм
відбувається формування власної системи норм, цінностей, особливостей
реагування.