Марчук, О. О.; Омелянюк, Ю. А.(Пріоритетні напрями наукових досліджень в Україні в умовах воєнного стану: Матеріали всеукраїнської науково-теоретичної конференції до Дня науки в Україні, Київ, 19 травня 2023 р., 2023)
В освітньому процесі школа є фундаментом освіченості нації, від якого залежить соціальний, економічний, культурний розвиток країни та загалом добробут майбутніх поколінь. Виховання та навчання дітей в закладах освіти ...
Marchuk, O. О.; Марчук, О. О.; Пагута, Т. І.; Paguta, Т. І.; Melnychuk, L. B.; Мельничук, Л. Б.; Pocheniuk, Y.; Bates, A.; Paez, Y.; Parfitt, A.; Поченюк, Я.(Journal of Peace Education, 2023)
Peace museums play an important role in peace education by offering visitors informal and non-formal education. As sites of remembrance, peace museums are rich pedagogical spaces for experiential learning and reflection. ...
Марчук, О. О.; Мельничук, Л. Б.; Пагута, Т. І.(ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
У методичному посібнику подано лекції, рекомендації до практичних робіт та завдання для самостійної роботи студентів з курсу «Теорія і методика навчання, виховання та розвиток обдарованих дітей», тести, список рекомендованих ...
Мельничук, Л. Б.(Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, 2021)
Модернізація системи професійної освіти України зумовлена змінами в соціально-економічній та соціокультурній сферах життя суспільства, пов’язаних із входженням України в європейський освітній простір, потребами в принципово ...
Марчук, О. О.(Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, 2021)
У роки незалежності спостерігаємо зацікавленість науковців та вчителів освітніми процесами, що відбувалися в закладах освіти різних типів в минулому. Це є важливо вдосконалення методів, форм та прийомів навчання і виховання ...
Пагута, Т. І.(Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, 2021)
Дошкільна освіта є першою ланкою системи освіти в нашій державі, що закладає фундамент розвитку особистості дитини. Вона здійснюється відповідно до Базового компонента дошкільної освіти та освітніх програм.
Зміст Базового ...
Марчук, О. О.; Мельничук, Л. Б.; Пагута, Т. І.(ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
У методичному посібнику подано лекції, рекомендації до практичних робіт та завдання для самостійної роботи студентів з курсу «Теорія і методика навчання, виховання та розвиток обдарованих дітей», тести, список рекомендованих ...
Дем'янчук, А. С.; Марчук, О. О.(ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2014)
У навчальному посібнику викладено теоретико-методологічні засади та практику розвитку системи освіти Волинської губернії у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Вивчено діяльність духовних навчальних закладів та погляди ...
Яницька, О. Ю.(ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2004)
У навчальному посібнику викладено матеріал навчального курсу "Загальна психологія" за модульно-рейтинговою системою його вивчення у вищій школі. Наведено зміст оглядових лекцій та тьюторських занять.
Мельничук, Л. Б.(ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2021)
Навчально-методичний посібник уміщує теоретичний матеріал,
методичні вказівки до практичних занять, список рекомендованих
джерел, тестові завдання, глосарій.
Призначений для студентів спеціальності 012 «Дошкільна
освіта».
Яницька, О. Ю.(ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2021)
Методичні рекомендації укладено відповідно до освітньої програми
підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі
знань 01.Освіта/Педагогіка, спеціальності 012.Дошкільна освіта.
В методичних ...
Пагута, Т. І.(ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2019)
У навчально-методичному посібнику представлені теоретичні
основи й методичні підходи до розвитку математичних уявлень у дітей
дошкільного віку. Розкриті дидактичні основи математичного
розвитку, питання формування ...
Мороз, О. М.(ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити
ефективність методики виховання гуманної поведінки дітей старшого
дошкільного віку у процесі взаємодії закладу дошкільної освіти і сім'ї.
Відповідно ...
Мельничук, Л. Б.; Шкабаріна, М. А.(ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2021)
Навчально-методичний посібник уміщує загальні відомості про
курс, роботу програму навчальної дисципліни, зміст лекційного курсу,
плани практичних занять, завдання для самостійної роботи студентів з
методичними рекомендаціями ...
Шельвах, І. П.(ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити
ефективність методики формування економічних компетентностей старших
дошкільників в умовах інноваційного освітнього середовища ЗДО.
Відповідно до мети ...
Поліщук, Ю. М.(ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально
перевірити ефективність методики логіко-математичного розвитку дітей
дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського.
Відповідно до мети визначено завдання ...
Арендарчук, Н. А.(ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити
ефективність методики формування у старших дошкільників уявлень про
професії дорослих.
Відповідно до мети визначено завдання дослідження:
1. З'ясувати ...
Федина, О. В.(ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
Мета дослідження – обґрунтувати теоретико-методичні засади та
розробити й експериментально перевірити ефективність методики
формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях
зображувальної ...
Мельничук, І. О.(ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
Мета дослідження – обґрунтувати теоретико-методичні засади та
експериментально перевірити ефективність методики формування
дизайнерського мислення дітей дошкільного віку.
Відповідно до поставленої мети визначено завдання ...