Кафедра загальної педагогіки та дошкільної освіти: Recent submissions

  • Марчук, О. О.; Омелянюк, Ю. А. (Пріоритетні напрями наукових досліджень в Україні в умовах воєнного стану: Матеріали всеукраїнської науково-теоретичної конференції до Дня науки в Україні, Київ, 19 травня 2023 р., 2023)
    В освітньому процесі школа є фундаментом освіченості нації, від якого залежить соціальний, економічний, культурний розвиток країни та загалом добробут майбутніх поколінь. Виховання та навчання дітей в закладах освіти ...
  • Marchuk, O. О.; Марчук, О. О.; Пагута, Т. І.; Paguta, Т. І.; Melnychuk, L. B.; Мельничук, Л. Б.; Pocheniuk, Y.; Bates, A.; Paez, Y.; Parfitt, A.; Поченюк, Я. (Journal of Peace Education, 2023)
    Peace museums play an important role in peace education by offering visitors informal and non-formal education. As sites of remembrance, peace museums are rich pedagogical spaces for experiential learning and reflection. ...
  • Марчук, О. О.; Мельничук, Л. Б.; Пагута, Т. І. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    У методичному посібнику подано лекції, рекомендації до практичних робіт та завдання для самостійної роботи студентів з курсу «Теорія і методика навчання, виховання та розвиток обдарованих дітей», тести, список рекомендованих ...
  • Мельничук, Л. Б. (Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, 2021)
    Модернізація системи професійної освіти України зумовлена змінами в соціально-економічній та соціокультурній сферах життя суспільства, пов’язаних із входженням України в європейський освітній простір, потребами в принципово ...
  • Марчук, О. О. (Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, 2021)
    У роки незалежності спостерігаємо зацікавленість науковців та вчителів освітніми процесами, що відбувалися в закладах освіти різних типів в минулому. Це є важливо вдосконалення методів, форм та прийомів навчання і виховання ...
  • Пагута, Т. І. (Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, 2021)
    Дошкільна освіта є першою ланкою системи освіти в нашій державі, що закладає фундамент розвитку особистості дитини. Вона здійснюється відповідно до Базового компонента дошкільної освіти та освітніх програм. Зміст Базового ...
  • Марчук, О. О.; Мельничук, Л. Б.; Пагута, Т. І. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    У методичному посібнику подано лекції, рекомендації до практичних робіт та завдання для самостійної роботи студентів з курсу «Теорія і методика навчання, виховання та розвиток обдарованих дітей», тести, список рекомендованих ...
  • Дем'янчук, А. С.; Марчук, О. О. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2014)
    У навчальному посібнику викладено теоретико-методологічні засади та практику розвитку системи освіти Волинської губернії у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Вивчено діяльність духовних навчальних закладів та погляди ...
  • Яницька, О. Ю. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2004)
    У навчальному посібнику викладено матеріал навчального курсу "Загальна психологія" за модульно-рейтинговою системою його вивчення у вищій школі. Наведено зміст оглядових лекцій та тьюторських занять.
  • Мельничук, Л. Б. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2021)
    Навчально-методичний посібник уміщує теоретичний матеріал, методичні вказівки до практичних занять, список рекомендованих джерел, тестові завдання, глосарій. Призначений для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта».
  • Яницька, О. Ю. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2021)
    Методичні рекомендації укладено відповідно до освітньої програми підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 01.Освіта/Педагогіка, спеціальності 012.Дошкільна освіта. В методичних ...
  • Пагута, Т. І. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2019)
    У навчально-методичному посібнику представлені теоретичні основи й методичні підходи до розвитку математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Розкриті дидактичні основи математичного розвитку, питання формування ...
  • Мельничук, Л. Б. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2020)
    Навчально-методичний посібник призначений для студентів педагогічного факультету спеціальності 012 «Дошкільна освіта».
  • Мороз, О. М. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії закладу дошкільної освіти і сім'ї. Відповідно ...
  • Мельничук, Л. Б.; Шкабаріна, М. А. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2021)
    Навчально-методичний посібник уміщує загальні відомості про курс, роботу програму навчальної дисципліни, зміст лекційного курсу, плани практичних занять, завдання для самостійної роботи студентів з методичними рекомендаціями ...
  • Шельвах, І. П. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики формування економічних компетентностей старших дошкільників в умовах інноваційного освітнього середовища ЗДО. Відповідно до мети ...
  • Поліщук, Ю. М. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського. Відповідно до мети визначено завдання ...
  • Арендарчук, Н. А. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики формування у старших дошкільників уявлень про професії дорослих. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. З'ясувати ...
  • Федина, О. В. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Мета дослідження – обґрунтувати теоретико-методичні засади та розробити й експериментально перевірити ефективність методики формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях зображувальної ...
  • Мельничук, І. О. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Мета дослідження – обґрунтувати теоретико-методичні засади та експериментально перевірити ефективність методики формування дизайнерського мислення дітей дошкільного віку. Відповідно до поставленої мети визначено завдання ...