Короткий опис(реферат):
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 ‒ теорія і методика виховання. ‒ Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. – Київ, 2015. Дисертація присвячена особливостям виховання естетичних смаків у студентів педагогічних університетів у позанавчальній діяльності. У роботі здійснено ретроспективний аналіз наукових підходів вивчення означеного процесу в зарубіжній і вітчизняній педагогіці, визначено зміст, сутність поняття та структуру естетичного смаку студентської молоді. Виявлено особливості виховання естетичних смаків у студентів педагогічних університетів. Здійснивши аналіз сучасних вимог і суперечностей, виявлено оптимальні педагогічні умови виховання естетичних смаків у студентської молоді в позанавчальній діяльності. Визначено критерії, показники і рівні вихованості естетичних смаків у студентів педагогічних університетів, розроблено технологію виховання естетичних смаків у студентів педагогічних університетів у позанавчальній діяльності, розроблено програму емпіричного дослідження та викладено основні результати констатувального експерименту, здійснено порівняльний аналіз дослідно-експериментальної роботи. У процесі експериментальної роботи доведено доцільність та ефективність впровадження педагогічних умов і технології виховання естетичних смаків у студентів педагогічних університетів у позанавчальній діяльності. //
Thesis for the degree of candidate of pedagogic sciences, specialty 13.00.07. – Theory and Methodology of Education. – Volodymyr Dahl East-Ukrainian National University, Kiev, 2015. The thesis is devoted to the peculiarities of aesthetic senses education of students of pedagogical universities in extracurricular activities. A retrospective analysis of scientific approaches to the study of specified process in foreign and national pedagogy is carried out, the concept content, its essence and structure of the aesthetic sense of youth are defined in the paper. The peculiarities of aesthetic senses education of students of pedagogical universities are searched out. After an analysis of current requirements and contradictions has been carried out, optimal pedagogical conditions of aesthetic senses education of students in extracurricular activities are developed. The criteria, indicators and levels of development of aesthetic senses of students of pedagogical universities are defined, a technology of aesthetic senses education of students of pedagogical universities in extracurricular activities is developed, a program of empirical research is worked out, the main results of the constant experiment are laid out and a comparative analysis of the experimental research work is carried out. During the experimental work the feasibility and effectiveness of implementation of educational technology and conditions of aesthetic senses education of students of pedagogical universities in extracurricular activities are proved.