Історико-філологічний факультет: Recent submissions

  • Скребкова, М. А. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2014)
    У навчальному посібнику висвітлюється широке коло питань практики перекладу та відтворення мовних одиниць і явищ лексикологічного і граматичного аспектів української та англійської мови. Посібник призначений для студентів ...
  • Пабат, М. А.; Будз, І. Ф.; Поченюк, Я. В. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2023)
    Навчальний посібник «Методика навчання іноземних мов» укладений для здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальності 014.02 Середня освіта. Мова і зарубіжна література ...
  • Завальнюк, В. В. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    У навчальному посібнику з домашнього читання представлено оригінальний неадаптований текст автобіографічної повісті “Золоті руки” Бена Карсона, пояснення нових лексичних одиниць разом із наведеними прикладами, ідіоматичні ...
  • Завальнюк, В. В. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2017)
    У навчальному посібнику з домашнього читання представлено оригінальний неадаптований текст роману “Енн із маєтку Зелених дахів” Люсі Мод Монтгомері, пояснення нових лексичних одиниць разом із наведеними прикладами, ідіоматичні ...
  • Груба, Т. Л. (Теоретична і дидактична філологія. Серія : . - 2016. - Вип. 22. - С. 24-32., 2016)
    У статті проаналізовано педагогічну та методичну літературу з обраної проблеми, визначено зміст й особливості використання професійно орієнтованого тексту в профільній школі. Автор формулює визначення поняття «професійн ...
  • Груба, Т. Л. (Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія: Філологічна, (40), 188-191., 2013)
    Статтю присвячено аналізу сучасних досліджень питання інтеграції змісту в навчальному процесі. Автор визначає сутність цього важливого дидактичного поняття, особливості та шляхи реалізації у системі формування мовної ...