Gruba, T.; Yeshchenko, T.; Kushch, N.; Yuldasheva, L.; Chernysh, A.(Journal for Educators. Teachers and Trainers, 2023)
The research paper aimed to study the effectiveness of the project technology as a pedagogical condition in training philology teachers to teach the modern Ukrainian language for professional purposes. Methods. The study ...
Груба, Т. Л.(Суми: Видавництво СумДПУ імені А. Макаренка, 2022)
Реформування системи освіти в Україні, упровадження нових підходів до навчання, затвердження Державних стандартів, поява Концепції «Нова українська школа» змінюють результати навчання, орієнтують вчителів на формування ...
Груба, Т. Л.(Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2021)
Постійне збільшення обсягів інформації, стрімкий розвиток інформаційних технологій детермінує модернізацію освітнього простору, розширення можливостей здобувачів вищої освіти в розв’язанні актуальних педагогічних завдань. ...
Груба, Т. Л.; Gruba, T. L.(Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021)
У статті з’ясовано поняття “змішане навчання”, обґрунтовано дидактичний потенціал змішаного навчання, що є цілеспрямованим процесом здобування знань, формування вмінь і навичок в умовах поєднання аудиторної та позааудиторної ...
Gruba, T. L.; Trybulkevych, K. H.; Shchegoleva, T. L.; Gula, L. V.; Zoriy, Y. B.(European Journal of Educational Research., 2021)
The purpose of the study was to identify how the Personal Branding Marathon with the involvement of the Ethics Supervisory Committee could influence the teacher self-branding in the settings of the digital environment if ...
Стрімкий розвиток інформаційних технологій впливають на освітнє середовище, розширюючи можливості суб’єктів освітнього процесу в розв’язанні актуальних педагогічних завдань. У цьому контексті важко переоцінити роль змішаного ...
Груба, Т. Л.; Gruba, T. L.(Scientific Journal Virtus, 2020)
Статтю присвячено розгляду сутності міждисциплінарного поняття «освітній простір» (далі ОП).
Мета статті полягає в аналізі й узагальненні літератури з проблеми, уточненні поняття «освітній
простір особистості учня», ...
Hruba, T. L.; Bespartochna, O.; Piddubna, N.; Pavlova, I.; Ovdiychuk, L.(Laplage em Revista (International), 2021)
The main purpose of the study is to analyze the features of the integration of innovative technologies in the context of the professional training of literature teachers. The role of education in general and higher education ...
Gruba, T. L.; Bykonia, O. P.; Borysenko, I. V.; Mosenkis, I. L.; Chystiak, D. O.(International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 2020)
The paper examines the difficulties teachers and students face while teaching and learning Business English in Ukrainian higher institutions; identifies and evaluates the problems of teaching English to future lawyers; ...
Груба, Т. Л.; Gruba, T. L.(Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського, 2019)
У статті розглянуто сучасні підходи до навчання української мови в профільних класах. Підхід до
навчання визначено як базисну категорію, яка визначає стратегію навчання мови та вибір методу навчання, що реалізує цю ...
У статті на основі аналізу педагогічної та методичної літератури з окресленої проблеми виокремлено комунікативно-жанровий підхід у межах комунікативно-діяльнісного. Визначено методологічні засади та характерологічні ...
У монографії узагальнено теоретико-прикладні досягнення української та світової лінгводидактики, філософії, психології, психолінгвістики з проблеми формування мовної особистості учнів старших класів профільного рівня. ...
Груба, Т. Л.(Intercultural Communication (Poland), 2017)
у статті проаналізовано педагогічну й методичну літературу з обраної проблеми, охарактеризовано засоби реалізації текстоцентричного підходу до навчання української мови в старших класах. Автор узагальнює сутнісні характеристики ...
Груба, Т. Л.; Gruba, T. L.(Scientific Journal Virtus, 2016)
У статті розкрито проблеми і перспективи організації профільного навчання української мови в старших класах, проаналізовано уроки узагальнення й систематизації вивченого, повторення теми або розділу, подано лінгвометодичний ...
У посібнику для підготовки здобувачів ступеня доктора філософії на третьому рівні вищої освіти у галузі 01 «Освіта / Педагогіка» за спеціальностями 011 «Освітні, педагогічні науки», 013 «Початкова освіта», 014 «Середня ...
У статті репрезентовано ретроспективний аналіз наукових праць, у яких виявлено інтеграційні ідеї та узагальнено основні психолого-педагогічні засади інтеграції у навчанні як елемента розвитку, умови цілісності, процесу ...
У статті розкрито особливості інтеграційного вивчення курсу «Фольклор» у процесі підготовки
майбутніх учителів української мови і літератури. Виокремлено інтеграційно-літературознавчу компетентність та форми, засоби, ...
Сучасна професійна освіта майбутніх учителів української мови та літератури апріорі має всі ознаки інтеграційного підходу на змістовому та діяльнісному рівнях. Інтегрування у навчальний процес інноваційних технологій є ...
Овдійчук, Л. М.; Оvdiichuk, L. M.(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2021)
У статті розкрито важливість теоретико-літературних курсів, зокрема, дисциплін «Вступ до літературознавства» і «Теорія і практика аналізу художнього твору» в процесі літературознавчої підготовки майбутніх учителів української ...
У статті проаналізовано особливості застосування інтеграційного принципу викладання у процесі літературознавчої підготовки майбутніх учителів української мови та літератури. Авторка зумовила важливість включення до варіативної ...