DSpace Repository

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РЕФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Show simple item record

dc.contributor.author Мартинчук, К.
dc.date.accessioned 2018-04-18T11:36:02Z
dc.date.available 2018-04-18T11:36:02Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/228
dc.description.abstract У статті дослідженo праці вчених щодо висвітлення проблем та перспектив реформування освіти у початкових класах. Зазначено, що з метою розвитку освіти, прийнято низку законів прямої дії, які визначили концептуальні і стратегічні орієнтири освіти, закріпили основні нормативи її функціонування, вимоги до якості освіти різних рівнів, узаконили функції державних стандартів, законодавчо врегулювали управлінські відносини основних освітніх ланок. // In the article the works related to problems and prospects of educational reform in elementary school are investigated. In order to develop education, a number of laws of direct action, which determined the conceptual and strategic goals of education, consolidated basic standards of operation, requirements for the quality of education at various levels, legalized features state standards, legally settled administrative relations major educational links, are considered in this article. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (7). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 202 с. - С. 27-32. en_US
dc.subject Методи, засоби, шляхи, реалізація. en_US
dc.subject Methods, means and ways of implementation. en_US
dc.title ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РЕФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account