Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мартинчук, К. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-18T11:36:02Z | |
dc.date.available | 2018-04-18T11:36:02Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/228 | |
dc.description.abstract | У статті дослідженo праці вчених щодо висвітлення проблем та перспектив реформування освіти у початкових класах. Зазначено, що з метою розвитку освіти, прийнято низку законів прямої дії, які визначили концептуальні і стратегічні орієнтири освіти, закріпили основні нормативи її функціонування, вимоги до якості освіти різних рівнів, узаконили функції державних стандартів, законодавчо врегулювали управлінські відносини основних освітніх ланок. // In the article the works related to problems and prospects of educational reform in elementary school are investigated. In order to develop education, a number of laws of direct action, which determined the conceptual and strategic goals of education, consolidated basic standards of operation, requirements for the quality of education at various levels, legalized features state standards, legally settled administrative relations major educational links, are considered in this article. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 1 (7). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 202 с. - С. 27-32. | en_US |
dc.subject | Методи, засоби, шляхи, реалізація. | en_US |
dc.subject | Methods, means and ways of implementation. | en_US |
dc.title | ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РЕФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |