dc.contributor.author |
Галич, В. М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-13T14:20:36Z |
|
dc.date.available |
2021-12-13T14:20:36Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Галич В. М. Семіотика інтертекстуальності публіцистичного тво-ру: соціально-комунікативна рецепція: монографія. Рівне : ДЗ “Луган-ський національний університет імені Тараса Шевченкаˮ, 2015. 120 с. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-966-617-368-6 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2311 |
|
dc.description.abstract |
У монографії розглядається одна з актуальних проблем журналісти-кознавства − семіотика інтертекстуальності публіцистистичного тексту. Дискурсологічний аналіз різних типів інтертекстуальності з урахуванням їх системних і діалектичних зв’язків, жанрової специфіки публіцистичних творів та індивідуального стилю автора здійснений на матеріалі літературної діяльності Олеся Гончара – видатного українського письменника, публіциста й громадського діяча ХХ ст. Семіотичний підхід дозволив зʼясувати міжтекстуальні перегуки публіцистичних, мемуарних та художніх творів митця, розкрити прагматику цитувань і генерування нових значень у процесах взаємодії пара-, мета-, гіпер- та архітекстуальності, представити в креативних діях саморедагування інтертекстуальність як метод текстотворення.
Уведення інтертекстуальності в параметри соціального часу і просто-ру розкриває шляхи концептуалізації дійсності та вектори комунікативних стратегій доби.
Для науковців та викладачів, докторантів, аспірантів і студентів спеціальності “журналістикаˮ. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Рівне : ДЗ “Луганський національний університет імені Тараса Шевченкаˮ |
uk_UA |
dc.subject |
Проблема інтертекстуальності, архітекстуальність, паратекстуальність, метатекстуальність, гіпертекстуальність, інтертекст, семіотичний дискурс |
uk_UA |
dc.subject |
The problem of intertextuality, architectuality, paratextuality, metatextuality, hypertextuality, intertext, semiotic discourse |
uk_UA |
dc.title |
Семіотика інтертекстуальності публіцистичного тексту: соціально-комунікативна рецепція |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |