Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: Recent submissions

  • Михальчук Ю. О.; Івашкевич Е. З. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 200-209., 2015)
    В статті розкрито особливості прояву соціального інтелекту індивіда у міжособистісній взаємодії. Досліджено особливості та детермінанти становлення соціального інтелекту. Охарактеризовано соціальний інтелект педагога з ...
  • Міськова, Н. М. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 219-226., 2015)
    У статті досліджено проблеми розкриття змісту та теоретико-методичних основ педагогічної творчості майбутніх учителів початкової школи у роботі над задачами з курсу математики. Визначено перспективи математичної підготовки ...
  • Михальчук, Ю. О. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 210-218., 2015)
    У статті досліджено сутність внутрішньоособистісного та міжособистісного конфлікту. Обґрунтовано необхідність навчання майбутніх менеджерів рефлексії свого «Я» під час навчання у ВНЗ. Наведено приклади психотехнік ...
  • Нікітіна А. В. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 227-234., 2015)
    У статті досліджено теоретичні засади організації наукової роботи магістрантів-філологів у процесі опанування лінгвістичних дисциплін. З’ясовано закономірності, принципи, методичні прийоми, типові форми наукової роботи ...
  • Петрук, О. М. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 244-250., 2015)
    В статті розкрито роль методу проектної діяльності у вихованні і формуванні в дітей дошкільного віку національної свідомості і самосвідомості. Зроблено аналіз досвіду роботи вихователів дошкільного навчального закладу ...
  • Олійник Я. Б., Нич Т. В., Мельник Л. В. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 244-250., 2015)
    У статті розкрито сутність природно-техногенної безпеки. Обґрунтовано основні аспекти географічного виміру природно-техногенної безпеки. Здійснено оцінку станів природно-техногенної безпеки конкретних регіонів. Встановлено ...
  • Плачинда Т.С. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 2 (14). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 470 с. - С. 251-256., 2015)
    У статті розкрито роль контрольно-діагностичних процесів у вищій школі. Звернено увагу на важливості об’єктивного оцінювання досягнень майбутніх фахівців у навчально-виховному процесі. Досліджено позиції науковців щодо ...
  • Плющ, М. Я. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 264-268., 2015)
    У статті досліджено мовні засоби вираження семантики категорії інтенсивності, кількісності та інших «прихованих» категорій у різних лексико-граматичних групах дієслів з позицій комунікативних інтенцій мовця, його відображення ...
  • Плющ, М. Р. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 257-263., 2015)
    У статті розкрито роль провідних вищих навчальних закладів України у підготовці кадрів та створенні умов для реформування соціально-економічних відносин на сучасному етапі розвитку науки і виробництва в Україні. Обгрунтовано, ...
  • Попова, Д. А. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 269-277., 2015)
    В статті досліджено новий феномен багатовимірної ідентичності як складову частину соціального і культурного феномена, що активно формується і розвивається в умовах глобалізації і сприяє становленню і розвитку полікультурного ...
  • Савченко Н. С. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 278-285., 2015)
    У статті досліджено особливості розвитку вищої освіти у Польщі і Україні, спільні і відмінні риси діяльності та розвитку вищих навчальних закладів Польщі та України, що є однією з найважливіших передумов встановлення ...
  • Семенов О. С.; Ємчик О. Г. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 286-291., 2015)
    У статті досліджено тенденції розвитку творчої особистості фахівця дошкільної освіти у процесі професійної підготовки. Визначено перспективи розв’язання проблеми розвитку творчих якостей особистості педагога під час фахової ...
  • Sitek, M. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 292-300., 2015)
    В статті досліджено ефективність та якість навчання в контексті глобальних змін в тенденціях навчання, роль нових продуктів та послуг в сфері освіти, що генерують нові робочі місця. Розкрито нову філософію фінансування ...
  • Сойко, І. М. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 301-308., 2015)
    У статті досліджено особливості розвитку творчої особистості молодшого школяра в умовах співпраці та співтворчості вчителя і учнів. Розкрито, що система розвивального навчання передбачає викладання українсь¬кої мови у ...
  • Ставицький, О. О. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 309-318., 2015)
    У статті розкрито поняття комплексу гандикапу в інвалідизованої особи та представлено методику його діагностики. Показано процедуру стандартизації авторської методики, яка включає в себе перевірку її на валідність, надійність ...
  • Хом’як, І. М. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 319-326., 2015)
    У статті запропоновано визначення поняття орфографічної компетенції; охарактеризовано роль вправ у досягненні правописної компетенції; вмотивовано думку про те, що саме вправи становлять зміст навчальної діяльності школярів, ...
  • Хом'як, О. А. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 327-335., 2015)
    В статті досліджено процес виховання естетичних смаків у студентської молоді в умовах педагогічного університету. Визначено критерії, показники і рівні вихованості естетичних смаків у студентської молоді, описано технологію ...
  • Шикула, Р. Р. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2015)
    У статті досліджено стан та недоліки проведення лекційних, практичних та лабораторних занять із зоології у вищих навчальних закладах України. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності використання живих, ...
  • Джунь, Й. В. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2015)
    В статті досліджено поняття «однорідна сукупність», яке часто зустрічається в підручниках з предмету «Статистика». Розкрито нечіткість його трактовок і їх відокремленість від теорії оцінок, незважаючи на те, що саме проблема ...
  • Дем’янчук, А. С.; Борейко, В. І.; Власюк, А. П.; Джунь, Й. В.; Дутчак, М. В.; Єрмаков, С. С.; Калько, А. Д,; Мадзігон, В. М.; Малафіїк, І. В.; Мицкан, Б. М.; Назарець, В. М.; Павелків, Р. В.; Поташнюк, І. В.; Приступа, Є. Н.; Ставицький, О. О.; Цьось, А. В.; Шаповал, Ю. Г.; Шкляр, В. І.; Шкребтій, Ю. М.; Груба, Т. Л.; Завацька, Л. А.; Коробович, Л. П.; Мельничук, Л. Б.; Пагута, Т. І.; Попова, Д. А.; Міськова, Н. М.; Романова, В. І. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2016)
    У збірнику подано наукові статті викладачів Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука, інших ВНЗ та установ з питань місця педагогічної освіти, інформаційних систем та технологій, ...