00 DSpace/Manakin Repository

Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12)

Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12)

 

Останні додані

  • Дем’янчук, А. С.; Борейко, В. І.; Власюк, А. П.; Джунь, Й. В.; Дутчак, М. В.; Єрмаков, С. С.; Мадзігон, В. М.; Малафіїк, І. В.; Мицкан, Б. М.; Павелків, Р. В.; Поташнюк, І. В.; Приступа, Є. Н.; Цьось, А. В.; Шаповал, Ю. Г.; Шкляр, В. І.; Шкребтій, Ю. М.; Завацька, Л. А.; Коробович, Л. П.; Мельничук, Л. Б.; Пагута, Т. І.; Міськова, Н. М.; Романова, В. І.; Вачевський, М. В. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2014)
    У збірнику подано наукові статті викладачів Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука, інших ВНЗ та установ з питань дослідження ролі та місця системи педагогічної освіти, фізичного ...
  • Абрамович, Т. В. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 6-12., 2014)
    статті досліджено питання статусу соціального педагога, його основних функціональних обов’язків, взаємодії з учасниками навчально-виховного процесу. Наведено характеристику складових структури професійної компетентності ...
  • Баліка, Л. М. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С.13-18., 2014)
    У статті досліджено нормативно-правові документи, які регулювали діяльність шкільних бібліотек у 1962-1991 роках. Розкрито основні вимоги Закону «Про зміцнення зв’язку школи з життям», який знаменував собою новий етап ...
  • Борейко, А. В. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 19-24., 2014)
    В статті досліджено роль вітчизняних закладів культури у вихованні українців. Показано, що після здобуття Україною незалежності змінилися репертуар її театрів, тематична спрямованість виставок музеїв і демонстрованих ...
  • Борейко, В. І. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 25-31., 2014)
    В статті досліджено витоки та відмінності у формуванні української та російської держав. Оцінено динаміку і причини нерівномірного зростання населення та демографічних втрат України після входження її території до інших ...
  • Генсіцька-Антонюк, Н. О. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 32-38., 2014)
    У статті досліджено шкільний підручник як історико-педагогічний феномен. Розкрито основні аспекти теорії підручника та підходи до розроблення дидактичних засад його створення. Виокремлено дидактичні функції шкільного ...
  • Гринюк, Т. Ю. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 39-44., 2014)
    У статті досліджено суть, характер та пізнавальні завдання для розвитку творчих здібностей та формування ділової активності в процесі трудового навчання молодших школярів. Розкрито особливості дитячої творчої праці, необхідні ...
  • Груба, Т. Л. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 45-51., 2014)
    У статті досліджено класифікацію жанру есе, визначено його лінгводидактичний потенціал, роль у розвитку учнівської творчості, креативного мислення, формуванні вмінь вільно володіти виражальними засобам; розкрито шляхи ...
  • Завальнюк, А. Р. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 52-61., 2014)
    У статті досліджено становлення та розвиток конфесійних жіночих закладів шкільної освіти у Німеччині доби Кайзерського рейху у контексті розвитку шкільної освіти епохи. Розкрито конфесійний характер шкіл, умови, за яких ...
  • Калько, А. Д. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 62-67., 2014)
    В статті запропоновано зміни і доповнення до спеціальної гірничої термінології, які позначають класифікації системи розробки рудних родовищ корисних копалин і можуть бути використані при викладанні навчальних дисциплін в ...
  • Красовська, О. О. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 68-76., 2014)
    У статті розкрито проблеми сучасних досліджень, які мають інноваційний характер і пов’язані з упровадженням нових педагогічних технологій в галузі мистецької освіти. Наведено основні напрями сучасних науково-педагогічних ...
  • Красовська О. О.; Миронюк А. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 77-85., 2014)
    В статті досліджено особливості впровадження особистісно орієнтованого підходу до педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи у гуманітарному університеті в галузі мистецької освіти. Визначено основні ...
  • Красовська О. О.; Пивоварчук Л. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 86-94., 2014)
    В статті досліджено особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до громадянського виховання молодших школярів. Визначено психолого-педагогічні особливості громадянського виховання майбутніх вчителів, підібрано ...
  • Кукалець, М. В.; Кукалець, М. М.; Бабейчик, А. А. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2014)
    В статті досліджено праці відомих вчених-методистів з природознавства в аспекті організації самостійних спостережень учнів початкових класів. Запропоновано визначення основних понять і класифікацій спостережень, розкрито ...
  • Лотюк Ю. Г.; Антоневич Ю. А.; Антоневич О. Й. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 102-109., 2014)
    У статі досліджено основні положення підготовки фахівців економічного профілю на заняттях з математики та інформатики у ВНЗ I-II рівнів акредитації. Розглянуто інноваційні педагогічні ідеї викладання дисципліни природничого ...
  • Лотюк Ю. Г.; Мосійчук Р. С. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 110-116., 2014)
    У статі досліджено основні вимоги до підготовки, створення та використання комп’ютерних тестів для контролю знань фахівців лісогосподарського профілю. Розглянуто класифікацію тестів та форми застосування тестуючих програм ...
  • Марчук, О. О. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 17-124., 2014)
    У статті досліджено просвітницьку діяльність волинського відділення «Союзу українок» на початку ХХ ст. На основі аналізу архівних матеріалів, публікацій у тогочасній пресі, спогадів активістів організації, наукових розвідок ...
  • Мельничук Л. Б.; Гринкевич І. В. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 125-130., 2014)
    В статті досліджено особливості організації самостійної роботи студентів з урахуванням сучасних вимог та умов навчання, методи її ефективної організації як невід’ємної складової в системі освітнього середовища. Обґрунтовано ...
  • Мельничук Л. Б.; Саприкіна О. П. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 131-137., 2014)
    У статті обґрунтовано основні теоретичні підходи до визначення сутності феномену обдарованості; проаналізовано особливості організації навчально-виховного процесу з обдарованими учнями в сучасних умовах; розкрито теоретичні ...
  • Мельничук Л. Б.; Трофимчук В. М. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 138-145., 2014)
    У статті подано загальнонаукову характеристику професійної культури майбутнього учителя, обґрунтовано компоненти, показники і рівні її сформованості у майбутніх педагогів. Виокремлено та охарактеризовано систему компонентів ...

View more