Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12): Recent submissions

  • Михальчук, Н. О.; Івашкевич Е. З. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 146-155., 2014)
    У статті досліджено причини виникнення страху у підлітків та їхніх батьків. Охарактеризовано ситуації, які найчастіше призводять до підліткового страху. Розроблено комплекс ігрових занять з метою корекції підліткових ...
  • Міськова Н. М.; Жакун В. В. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 156-161., 2014)
    У статті досліджено сучасний стан реалізації компетентнісного підходу до математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи України. Проаналізовано основні підходи, за якими здійснювалося дослідження цієї проблеми; ...
  • Остаповець, П. П. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2014)
    У статті досліджено основні аспекти покращення обслуговування клієнтів у фінансових установах. Проаналізовано переваги та недоліки програмних засобів для автоматизації надання послуг клієнтам банку. Обґрунтовано висновки ...
  • Пагута Т. І.; Шкуринська Л. В. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 175-181., 2014)
    В статті досліджено організаційно-педагогічні умови використання інноваційних технологій в контексті підготовки майбутніх педагогів. Запропоновано класифікацію, педагогічні умови та принципи інноватики в освіті. Обґрунтовано ...
  • Пагута Т. І.; Білас Д. В. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 168-174., 2014)
    У статті досліджено сутність та структуру готовності майбутніх учителів до впровадження дидактичних технологій; визначено критерії, показники та схарактеризовано рівні означеної готовності особистості. Обґрунтовано, що ...
  • Петрук, А. П.; Петрук, О. М. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 182-188., 2014)
    В статті досліджено погляди Василя Сухомлинського на роль особистісних рис вчителя у гуманізації його взаємовідносин із учнями. Проаналізовано поради вченого щодо підвищення ефективності організації навчально-виховного ...
  • Попова, Д. А. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 189-198., 2014)
    У статті досліджено сучасні тлумачення поняття «полікультурна компетентність» та наукові підходи до проблеми визначення полікультурної компетентності майбутніх фахівців з туризму. Обґрунтовано, що полікультурна компетентність ...
  • Сидорчук Н. Л. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 199-204., 2014)
    У статті досліджено теоретичні основи формування рефлексивних умінь у студентів вищих технічних навчальних закладів. Розглянуто дидактичні основи активізації самостійної навчальної діяльності студентів, здійснено аналіз ...
  • Скребкова, М. А. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 205-214., 2014)
    У статті досліджено методику організації роботи з домашнього читання на уроках англійської мови у загальноосвітній школі. Обґрунтовано, що домашнє читання іншомовної літератури повинно стати невід'ємним, рівноцінним ...
  • Cойко, І. М. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 215-220., 2014)
    У статті досліджено актуальну проблему формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Обґрунтовано, що професійна компетентність вчителя розвиваються не лише в процесі опанування циклу ...
  • Сойчук Р. Л. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 221-230., 2014)
    У статті розкрито розвиток ідеї національного самоствердження особистості у психолого-педагогічних дослідженнях. Визначено, що національне самоствердження особистості слід розглядати як її інтегративну властивість, що ...
  • Ставицький, О. О. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 231-237., 2014)
    У статті розкрито та уточнено поняття «гандикапізм» та «комплекс гандикапу». Наведено результати емпіричного дослідження проявів комплексу гандикапу, отримані за авторською анкетою для діагностики комплексу гандикапу. ...
  • Стельмашук Ж. Г. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 238-246., 2014)
    У статті досліджено особливості виховання дисциплінованості у чоловічих школах у 1943–1954 рр. Розкрито завдання, зміст діяльності, форми та методи виховання учнів у цих школах. Визначено особливості використання найбільш ...
  • Томащук О. Г., Дишко О. Л. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 247-252., 2014)
    У статті представлено теоретичну модель формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг, яка складається з чотирьох блоків: організаційного, змістового, конструктивного ...
  • Фінчук, Г. В. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 253-260., 2014)
    В статті досліджено передумови, що зумовили виникнення та розвиток сімейного виховання в країнах Західної Європи і Північної Америки та основні періоди його розвитку. Розкрито суть фундаментальних питань, що стоять перед ...
  • Хомік, О. М. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2014)
    В статті досліджено систему поглядів на сутність поняття «управлінське рішення». Наведено і охарактеризовано види можливих управлінських рішень. Обґрунтовано вимоги до прийняття майбутніми економістами управлінських рішень. ...
  • Швачка Л. С. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 267-274., 2014)
    В статті досліджено основні досягнення вітчизняних і зарубіжних вчених щодо питання розвитку професійної самоосвітньої компетентності. Визначено компоненти професійної самоосвітньої компетентності та технологія її розвитку ...
  • Якименко С. І. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 275-280., 2014)
    В статті досліджено питання гуманізація професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів до формування духовних цінностей учнів. Визначено ключові чинники, які впливають на формуванні гуманізації професійної ...
  • Яницька, О. Ю. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 281-287., 2014)
    У статті розкрито актуальні проблеми формування та зміцнення авторитету викладача: зменшення психологічної дистанції зі студентами; підвищення загальної культури та інтелігентності викладача; розширення знань з педагогіки ...
  • Ясінський А. М.; Ясінський М. М. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 288-297., 2014)
    В статті досліджено особливості вивчення шкільного курсу історичних дисциплін за допомогою комп’ютерної техніки та шляхом використання комп’ютерних програм. Обґрунтовано, що, через сприйняття віртуальних образів історичного ...