00 DSpace/Manakin Repository

Перегляд Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 1(15) по назві

Перегляд Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 1(15) по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Яроменко О. В.; Мікловш А. В. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 194-201., 2016)
    В статті розкрито значення топонімів як джерела географічних знань. Висвітлено походження назв населених пунктів Мукачівського району Закарпатської області. Проаналізовано вплив природного середовища на формування назв ...
  • Міськова Н. М.; Клячківська Н. С. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 92-97., 2016)
    У статті досліджено ефективність методики формування математичної культури молодших школярів у процесі вивчення математики у початковій школі. Обґрунтовано сутність математичної культури молодших школярів, виділено її ...
  • Матвійчук А. В.; Кхатер Фаді (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 1 (15). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 211 с. - С. 80-85., 2016)
    В статті досліджено актуальність та перспективність екологічної деонтології для екологізації вищий школі України. Визначено зміст та завдання екологічної деонтології. Розкрито методологічний потенціал екодеонтології з точки ...
  • Попова, Д. А. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 127-132., 2016)
    У статті розкрито особливості застосування культурологічного підходу до дослідження проблеми полікультурної освіти майбутніх фахівців з туризму. Обґрунтовано, що концепція дослідження проблеми ґрунтується на розгляді ...
  • Джунь, Й. В.; Dzhyn, J. V. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 26-32., 2016)
    В статті досліджено причини виникнення і правила застосування некласичного регресійного аналізу (НРА). Розкрито, що його слід застосовувати в тих випадках, коли не виконується головна умова класичного регресійного аналізу ...
  • Артемова, Л. В. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 5-11., 2016)
    В статті розкрито підходи до збереження національних здобутків в процесі євроінтеграції при підготовці докторів філософії зі спеціальності 015. Професійна освіта. Досліджено підходи до розроблення освітньо-наукової програми ...
  • Марчук, О. О. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 73-79., 2016)
    У статті досліджено специфіку навчання та виховання хлопчиків в Острозькій чоловічій гімназії на початку ХХ століття. Представлено відомості про кількість учнів, їх соціальне походження та віросповідання. Охарактеризовано ...
  • Сойко І. М.; Лазаришина І. В. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 1 (15). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 211 с. - С. 142-147., 2016)
    У статті розкрито особливості використання дидактичних ігор на уроках у початкових класах, з’ясовано їх роль у формуванні знань та умінь учнів, визначено сутність і класифікацію навчальних ігор, наведено приклади ігрових ...
  • Шкабаріна, М. А. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 179-184., 2016)
    У статті запропоновано розмежування понять «педагогічна творчість» та «педагогічна креативність». Проаналізовано визначення цих понять українськими на зарубіжними науковцями. Наведено основні ознаки, що характеризують ...
  • Петрук, О. М. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 120-126., 2016)
    В статті досліджено проблеми громадянського виховання, що висвітлені в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. Розкрито цінність педагогічних порад видатного педагога щодо виховання справжнього громадянина-патріота. ...
  • Шикула, Р. Р. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 173-178., 2016)
    У статті досліджено педагогічні умови, необхідні для формування фахової компетентності майбутніх вчителів в галузі природознавства із застосуванням засобів музейної педагогіки. Проаналізовано значення терміну «педагогічна ...
  • Ясінський, М. М. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 202-211., 2016)
    В статті запропоновано впровадити в систему національної освіти навчально-виховну дисципліну «Віртуальний історичний туризм», визначено місце цієї дисципліни, її предмет, завдання та роль в системі навчальних дисциплін ...
  • Назарець В. М.; Лапчик Л. А. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 98-103., 2016)
    В статті досліджено один із жанрово-тематичних різновидів адресованої лірики – поетичне послання. На матеріалі теоретичних рефлексій послання в працях російських та українських літературознавців окреслено його понятійний ...
  • Княжев І. О (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 33-38., 2016)
    У статті висвітлено актуальні проблеми та існуючі суперечності щодо підготовки майбутніх педагогів до прогностичної діяльності в процесі навчання у вищому навчальному закладі, здійснено історичний екскурс генезису і розвитку ...
  • Олійник В. С. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 104-110., 2016)
    В статті досліджено роль природоохоронних територій, як запобіжника екологічних систем від зникнення та стійкості їх до різних негативних впливів довкілля. Наведено детальну характеристику флори і фауни природоохоронних ...
  • Дем’янчук, А. С.; Борейко, В. І.; Власюк, А. П.; Джунь, Й. В.; Дутчак, М. В.; Єрмаков, С. С.; Калько, А. Д,; Мадзігон, В. М.; Малафіїк, І. В.; Мицкан, Б. М.; Назарець, В. М.; Павелків, Р. В.; Поташнюк, І. В.; Приступа, Є. Н.; Ставицький, О. О.; Цьось, А. В.; Шаповал, Ю. Г.; Шкляр, В. І.; Шкребтій, Ю. М.; Груба, Т. Л.; Завацька, Л. А.; Коробович, Л. П.; Мельничук, Л. Б.; Пагута, Т. І.; Попова, Д. А.; Міськова, Н. М.; Романова, В. І. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2016)
    У збірнику подано наукові статті викладачів Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука, інших ВНЗ та установ з питань місця педагогічної освіти, інформаційних систем та технологій, ...
  • Фінчук, Г. В. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 166-172., 2016)
    В статті досліджено особливості проектної методики як нової особистісно-орієнтованої технології, що відображає основні принципи гуманістичного підходу в освіті. Розкрито основні принципи використання проектного навчання в ...
  • Сойко, І. М. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 148-157., 2016)
    У статті досліджено психолого-педагогічні особливості розвитку мовлення і мислення першокласників. Показано, що розвиток мовлення і мислення у процесі навчання грамоти посідає вагоме місце, адже набутий учнями у початковій ...
  • Ставицький, О. О. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 158-165., 2016)
    У статті висвітлено емпірично отримані результати аналізу особливостей безпосередньої взаємодії індивіда з інвалідизованими. Дослідження проводилось з використанням методики ситуативного моделювання ставлення до інвалідизованих, ...
  • Кукалець, М. В.; Кукалець, М. М. (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 59-64., 2016)
    В статті проаналізовано способи підготовки учнів загальноосвітньої школи до сприйняття нового навчального матеріалу шляхом навчальних ситуацій. Наведено приклади підготовки учнів до вивчення навчального матеріалу. На основі ...