DSpace Repository

ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ 2 КУРСУ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ БЕНА КАРСОНА "ЗОЛОТІ РУКИ")

Show simple item record

dc.contributor.author Завальнюк, В. В.
dc.date.accessioned 2024-02-01T13:41:17Z
dc.date.available 2024-02-01T13:41:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Завальнюк В. В. Оптимізація проведення занять з домашнього читання як засобу формування комунікативної компетентності студентів 2 курсу (на прикладі роману Бена Карсона "Золоті руки") / В. В. Завальнюк // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). – С. 33-43. uk_UA
dc.identifier.doi DOI 10.5281/zenodo.3229596
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2390
dc.description.abstract У статті представлено шляхи оптимізації проведення занять з домашнього читання з метою удосконалення вмінь усного мовлення та формування комунікативних здібностей на прикладі роману Бена Карсона «Золоті руки». Презентовано етапи роботи з текстом: передтекстовий, текстовий та післятекстовий; використання вправ з певними лексикограматичними та стилістичними завданнями, застосування аудіоверсії роману та впровадження ігрових елементів і вільної дискусії. uk_UA
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ uk_UA
dc.subject домашнє читання uk_UA
dc.subject комунікативні здібності uk_UA
dc.subject лексичні навички uk_UA
dc.subject лексико-граматичні вправи uk_UA
dc.subject англійські ідіоми uk_UA
dc.subject фразові дієслова uk_UA
dc.subject аудіювання uk_UA
dc.title ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ 2 КУРСУ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ БЕНА КАРСОНА "ЗОЛОТІ РУКИ") uk_UA
dc.title.alternative OPTIMIZATION OF HOME READING AS THE MEANS OF COMMUNICATIVE COMPETENCE FORMATION OF THE SECONDYEAR STUDENTS (AFTER BEN CARSON’S NOVEL «GIFTED HANDS») uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account