Короткий опис(реферат):
У статті висвітлено результати діагностики готовності
майбутніх педагогів до інноваційної діяльності за мотиваційно-ціннісним
критерієм. Обґрунтовано актуальність формування готовності майбутніх
учителів до реалізації засад інноваційної діяльності. Визначено сутність
поняття «готовність майбутніх педагогів до інноваційної діяльності»,
виокремлено та охарактеризовано його критерії: мотиваційно-ціннісний;
когнітивний; операційний та відповідні їм показники. Доведено значення
мотиваційно-ціннісного критерію готовності до інноваційної діяльності
як системоутворювального чинника професійної діяльності. Розкрито
процедуру діагностики готовності майбутніх педагогів до інноваційної
діяльності за мотиваційно-ціннісним критерієм.