DSpace Repository

ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНИМ КРИТЕРІЄМ

Show simple item record

dc.contributor.author Мельничук, Л. Б.
dc.contributor.author Шкабаріна, М. А.
dc.date.accessioned 2024-02-01T13:33:17Z
dc.date.available 2024-02-01T13:33:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мельничук Л. Б. Діагностика готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності за мотиваційно-ціннісним критерієм / Л. Б. Мельничук, М. А. Шкабаріна // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). – С. 106-115. uk_UA
dc.identifier.doi DOI 10.5281/zenodo.3229702
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2395
dc.description.abstract У статті висвітлено результати діагностики готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності за мотиваційно-ціннісним критерієм. Обґрунтовано актуальність формування готовності майбутніх учителів до реалізації засад інноваційної діяльності. Визначено сутність поняття «готовність майбутніх педагогів до інноваційної діяльності», виокремлено та охарактеризовано його критерії: мотиваційно-ціннісний; когнітивний; операційний та відповідні їм показники. Доведено значення мотиваційно-ціннісного критерію готовності до інноваційної діяльності як системоутворювального чинника професійної діяльності. Розкрито процедуру діагностики готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності за мотиваційно-ціннісним критерієм. uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;1
dc.subject інноваційна діяльність uk_UA
dc.subject готовність uk_UA
dc.subject майбутні педагоги uk_UA
dc.subject діагностика uk_UA
dc.subject мотиваційно-ціннісний критерій. uk_UA
dc.title ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНИМ КРИТЕРІЄМ uk_UA
dc.title.alternative DIAGNOSTICS OF FUTURE PEDAGOGUES’ READINESS FOR INNOVATIVE ACTIVITY BY MEANS OF VALUE-MOTIVATIONAL CRITERION uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account