dc.contributor.author |
Мельничук, Л. Б. |
|
dc.contributor.author |
Шкабаріна, М. А. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-01T13:33:17Z |
|
dc.date.available |
2024-02-01T13:33:17Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Мельничук Л. Б. Діагностика готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності за мотиваційно-ціннісним критерієм / Л. Б. Мельничук, М. А. Шкабаріна // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). – С. 106-115. |
uk_UA |
dc.identifier.doi |
DOI 10.5281/zenodo.3229702 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2395 |
|
dc.description.abstract |
У статті висвітлено результати діагностики готовності
майбутніх педагогів до інноваційної діяльності за мотиваційно-ціннісним
критерієм. Обґрунтовано актуальність формування готовності майбутніх
учителів до реалізації засад інноваційної діяльності. Визначено сутність
поняття «готовність майбутніх педагогів до інноваційної діяльності»,
виокремлено та охарактеризовано його критерії: мотиваційно-ціннісний;
когнітивний; операційний та відповідні їм показники. Доведено значення
мотиваційно-ціннісного критерію готовності до інноваційної діяльності
як системоутворювального чинника професійної діяльності. Розкрито
процедуру діагностики готовності майбутніх педагогів до інноваційної
діяльності за мотиваційно-ціннісним критерієм. |
uk_UA |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
;1 |
|
dc.subject |
інноваційна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
готовність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні педагоги |
uk_UA |
dc.subject |
діагностика |
uk_UA |
dc.subject |
мотиваційно-ціннісний критерій. |
uk_UA |
dc.title |
ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНИМ КРИТЕРІЄМ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
DIAGNOSTICS OF FUTURE PEDAGOGUES’ READINESS FOR INNOVATIVE ACTIVITY BY MEANS OF VALUE-MOTIVATIONAL CRITERION |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |