Abstract:
У статті розкрито роль казки в логіко-математичному
розвитку дошкільників. Обґрунтовано актуальність проблеми логікоматематичного розвитку дітей дошкільного віку. Визначено сутність
понять «логіко-математичний розвиток», та «логіко-математична
компетентність». Висвітлено досвід В. Сухомлинського у формуванні
елементарних математичних уявлень дошкільників за допомогою казки.
З’ясовано значення математики у розумовому розвитку дітей дошкільного
віку. Подано фрагменти занять з логіко-математичного розвитку за
казками В. Сухомлинського для різних вікових груп. Констатовано, що
формування у дітей елементарних математичних уявлень засобами казки
є досить ефективним для дітей середнього та старшого дошкільного
віку. Обґрунтовано, що казки допомагають виховувати інтерес до логікоматематичних вправ та завдань, викликають радість від пізнання нового