dc.contributor.author |
Пагута, Т. І. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-01T13:31:17Z |
|
dc.date.available |
2024-02-01T13:31:17Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Пагута Т. І. Роль казки в логіко-математичному розвитку дітей дошкільного віку / Т. І. Пагута // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). – С. 124-134. |
uk_UA |
dc.identifier.doi |
DOI 10.5281/zenodo.3229711 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2397 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито роль казки в логіко-математичному
розвитку дошкільників. Обґрунтовано актуальність проблеми логікоматематичного розвитку дітей дошкільного віку. Визначено сутність
понять «логіко-математичний розвиток», та «логіко-математична
компетентність». Висвітлено досвід В. Сухомлинського у формуванні
елементарних математичних уявлень дошкільників за допомогою казки.
З’ясовано значення математики у розумовому розвитку дітей дошкільного
віку. Подано фрагменти занять з логіко-математичного розвитку за
казками В. Сухомлинського для різних вікових груп. Констатовано, що
формування у дітей елементарних математичних уявлень засобами казки
є досить ефективним для дітей середнього та старшого дошкільного
віку. Обґрунтовано, що казки допомагають виховувати інтерес до логікоматематичних вправ та завдань, викликають радість від пізнання нового |
uk_UA |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
;1 |
|
dc.subject |
казка |
uk_UA |
dc.subject |
логіко-математичний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
математична компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.title |
РОЛЬ КАЗКИ В ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОМУ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ROLE OF A FAIRYTALE IN THE LOGICAL AND MATHEMATICAL DEVELOPMENT OF PRESCHOOL CHILDREN |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |