DSpace Repository

РОЛЬ КАЗКИ В ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОМУ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Пагута, Т. І.
dc.date.accessioned 2024-02-01T13:31:17Z
dc.date.available 2024-02-01T13:31:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Пагута Т. І. Роль казки в логіко-математичному розвитку дітей дошкільного віку / Т. І. Пагута // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). – С. 124-134. uk_UA
dc.identifier.doi DOI 10.5281/zenodo.3229711
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2397
dc.description.abstract У статті розкрито роль казки в логіко-математичному розвитку дошкільників. Обґрунтовано актуальність проблеми логікоматематичного розвитку дітей дошкільного віку. Визначено сутність понять «логіко-математичний розвиток», та «логіко-математична компетентність». Висвітлено досвід В. Сухомлинського у формуванні елементарних математичних уявлень дошкільників за допомогою казки. З’ясовано значення математики у розумовому розвитку дітей дошкільного віку. Подано фрагменти занять з логіко-математичного розвитку за казками В. Сухомлинського для різних вікових груп. Констатовано, що формування у дітей елементарних математичних уявлень засобами казки є досить ефективним для дітей середнього та старшого дошкільного віку. Обґрунтовано, що казки допомагають виховувати інтерес до логікоматематичних вправ та завдань, викликають радість від пізнання нового uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;1
dc.subject казка uk_UA
dc.subject логіко-математичний розвиток uk_UA
dc.subject математична компетентність uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.title РОЛЬ КАЗКИ В ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОМУ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ uk_UA
dc.title.alternative ROLE OF A FAIRYTALE IN THE LOGICAL AND MATHEMATICAL DEVELOPMENT OF PRESCHOOL CHILDREN uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account