Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пагута, Т. І. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-01T13:31:17Z | |
dc.date.available | 2024-02-01T13:31:17Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Пагута Т. І. Роль казки в логіко-математичному розвитку дітей дошкільного віку / Т. І. Пагута // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). – С. 124-134. | uk_UA |
dc.identifier.doi | DOI 10.5281/zenodo.3229711 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2397 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито роль казки в логіко-математичному розвитку дошкільників. Обґрунтовано актуальність проблеми логікоматематичного розвитку дітей дошкільного віку. Визначено сутність понять «логіко-математичний розвиток», та «логіко-математична компетентність». Висвітлено досвід В. Сухомлинського у формуванні елементарних математичних уявлень дошкільників за допомогою казки. З’ясовано значення математики у розумовому розвитку дітей дошкільного віку. Подано фрагменти занять з логіко-математичного розвитку за казками В. Сухомлинського для різних вікових груп. Констатовано, що формування у дітей елементарних математичних уявлень засобами казки є досить ефективним для дітей середнього та старшого дошкільного віку. Обґрунтовано, що казки допомагають виховувати інтерес до логікоматематичних вправ та завдань, викликають радість від пізнання нового | uk_UA |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;1 | |
dc.subject | казка | uk_UA |
dc.subject | логіко-математичний розвиток | uk_UA |
dc.subject | математична компетентність | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | РОЛЬ КАЗКИ В ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОМУ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.title.alternative | ROLE OF A FAIRYTALE IN THE LOGICAL AND MATHEMATICAL DEVELOPMENT OF PRESCHOOL CHILDREN | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |