DSpace Repository

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ НАВЧАННЯ ЗА ECTS

Show simple item record

dc.contributor.author Яницька, О. Ю.
dc.contributor.author Іванюта, О. В.
dc.date.accessioned 2024-02-01T13:27:17Z
dc.date.available 2024-02-01T13:27:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Яницька О. Ю. Психолого-педагогічні особливості організації самостійної роботи студентів в умовах навчання за ECTS / О. Ю. Яницька, О. В. Іванюта // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). – С. 167-173. uk_UA
dc.identifier.doi DOI 10.5281/zenodo.3229790
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2400
dc.description.abstract В статті досліджено проблему інтенсифікації самостійної роботи студентів як одного із центральних напрямів перебудови навчання у закладах вищої освіти України. Проаналізовано наукові дослідження з питань впливу самопідготовки на особистісний і професійний розвиток молодої людини. Розкрито результати спостереження за самостійною роботою студентів різних напрямків підготовки. Обґрунтовано, що нині від молодого фахівця вимагається готовність до ініціативного, творчого прийняття професійних рішень. uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;1
dc.subject самореалізація, пізнавальна позиція, самостійність, навчальна діяльність студента, самостійна робота, самопідготовка. uk_UA
dc.subject пізнавальна позиція uk_UA
dc.subject самостійність uk_UA
dc.subject навчальна діяльність студента uk_UA
dc.subject самостійна робота, самопідготовка. uk_UA
dc.subject самопідготовка. uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ НАВЧАННЯ ЗА ECTS uk_UA
dc.title.alternative PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL FEATURES OF STUDENTS’ INDEPENDENT WORK ORGANIZATION IN ECTS LEARNING CONDITIONS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account