Короткий опис(реферат):
В роботі розкриваються теоретичні основи формування здатності сприймання естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності у закладі дошкільної освіти. Автором теоретично обґрунтовано та впроваджено модель формування здатності сприймання естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти. На основі розробленої моделі, здійснено експериментальну роботу спрямовану на формування здатності сприймання у дошкільників естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності. За результатами експериментального дослідження доведено, що реалізація запропонованої моделі забезпечила позитивну динаміку формування здатності сприймання естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти. // The paper reveals the theoretical foundations of the formation of the ability to perceive aesthetic phenomena in life and art in the classes of fine arts in preschool education. The author theoretically substantiates and implements a model of forming the ability to perceive aesthetic phenomena in life and art in art classes in preschool education. Based on the developed model, experimental work was carried out aimed at forming the ability of preschoolers to perceive aesthetic phenomena in life and art in art classes. According to the results of experimental research it is proved that the implementation of the proposed model provided a positive dynamics of the formation of the ability to perceive aesthetic phenomena in life and art in art classes in preschool education.