DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ СПРИЙМАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ЯВИЩ У ЖИТТІ І В МИСТЕЦТВІ НА ЗАНЯТТЯХ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Кущева, Ю. І.
dc.date.accessioned 2022-09-27T10:10:39Z
dc.date.available 2022-09-27T10:10:39Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кущева Ю. І. Формування здатності сприймання естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності у закладі дошкільної освіти: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "Магістр" спеціальності 012 Дошкільна освіта. Рівне, 2022. 121 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2485
dc.description.abstract В роботі розкриваються теоретичні основи формування здатності сприймання естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності у закладі дошкільної освіти. Автором теоретично обґрунтовано та впроваджено модель формування здатності сприймання естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти. На основі розробленої моделі, здійснено експериментальну роботу спрямовану на формування здатності сприймання у дошкільників естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності. За результатами експериментального дослідження доведено, що реалізація запропонованої моделі забезпечила позитивну динаміку формування здатності сприймання естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти. // The paper reveals the theoretical foundations of the formation of the ability to perceive aesthetic phenomena in life and art in the classes of fine arts in preschool education. The author theoretically substantiates and implements a model of forming the ability to perceive aesthetic phenomena in life and art in art classes in preschool education. Based on the developed model, experimental work was carried out aimed at forming the ability of preschoolers to perceive aesthetic phenomena in life and art in art classes. According to the results of experimental research it is proved that the implementation of the proposed model provided a positive dynamics of the formation of the ability to perceive aesthetic phenomena in life and art in art classes in preschool education. en_US
dc.publisher РВЦ МЕГУ імені академіка Степана Дем'янчука en_US
dc.relation.ispartofseries Дошкільна освіта;012
dc.subject Естетичне явище en_US
dc.subject Мистецтво en_US
dc.subject Діти дошкільного віку en_US
dc.subject Зображувальна діяльність en_US
dc.subject Заклад дошкільної освіти en_US
dc.subject Естетичне сприймання en_US
dc.subject Методика en_US
dc.subject aesthetic phenomenon en_US
dc.subject art en_US
dc.subject preschool children en_US
dc.subject fine arts en_US
dc.subject preschool institution en_US
dc.subject aesthetic perception en_US
dc.subject methods en_US
dc.title ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ СПРИЙМАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ЯВИЩ У ЖИТТІ І В МИСТЕЦТВІ НА ЗАНЯТТЯХ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "Магістр" спеціальності 012 Дошкільна освіта FORMATION OF ABILITY OF PERCEPTION OF AESTHETIC PHENOMENA IN LIFE AND IN THE ARTS IN CLASSES OF IMAGING ACTIVITIES IN PRESCHOOL EDUCATION INSTITUTIONS en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account