00 DSpace/Manakin Repository

Виховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистості

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Полюхович, Н. В.
dc.date.accessioned 2022-10-13T09:20:08Z
dc.date.available 2022-10-13T09:20:08Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Полюхович Н. В. Виховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистості : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Н. В. Полюхович ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 96 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2496
dc.description.abstract Актуальність проблеми виховання людяності в дошкільному віці, а також наявні суперечності між соціально-економічними змінами у суспільстві та необхідністю гуманізації взаємин людей, між досягненнями вітчизняної науки у галузі морального виховання і сучасним станом роботи закладу дошкільної освіти з окресленої проблеми зумовили вибір теми магістерського дослідження: «Виховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистості». Мета дослідження: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики виховання людяності як базової якості особистості дітей дошкільного віку. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. Обгрунтувати теоретичні засади виховання людяності як базової якості особистості дошкільників. 2. На основі аналізу та узагальнення філософської, психологопедагогічної літератури охарактеризувати зміст, форми та методи виховання людяності у старших дошкільників. 3. Визначити критерії та показники, виявити рівні сформованості людяності у дітей старшого дошкільного віку. 4. Розробити методику виховання людяності як базової якості особистості у старших дошкільників. 5. Проаналізувати ефективність методики виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку. Об'єкт дослідження: процес виховання базових якостей особистості у дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: зміст, форми та методи виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject дошкільники en_US
dc.subject особистість школяра en_US
dc.subject виховання особистості школяра en_US
dc.subject виховання людяності у дошкільника en_US
dc.subject людяність як поняття en_US
dc.subject діагностика рівнів людяності у дошкільників en_US
dc.subject критерії людяності en_US
dc.subject методика виховання людяності у дошкільників en_US
dc.title Виховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистості en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу