Abstract:
Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально
перевірити ефективність методики ознайомлення дошкільників з соціальним
5
довкіллям засобами інтерактивних технологій.
Відповідно до мети визначено завдання дослідження:
1. З'ясувати стан досліджуваної проблеми у педагогічній теорії і практиці
роботи закладів дошкільної освіти.
2. На основі аналізу та узагальнення філософської, психологопедагогічної літератури уточнити сутність і структуру понять «інтерактивні
технології», «соціальне довкілля».
3. Визначити критерії та показники, виявити рівні сформованості
соціальної компетентності старшого дошкільного віку.
4. Розробити й експериментально перевірити ефективність методики
ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних
технологій.
Об'єкт дослідження: процес соціалізації старших дошкільників.
Предмет дослідження: дидактичні особливості ознайомлення
дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних технологій.
Гіпотеза дослідження: процес ознайомлення старших дошкільників з
соціальним довкіллям відбуватиметься більш ефективно за дотримання таких
умов: виховання емоційно-ціннісного ставлення до соціального довкілля;
набуття досвіду позитивного розв’язання життєвих ситуацій; застосування
комплексу інтерактивних методів, що ефективно реалізують виховні цілі.