dc.contributor.author |
Карпів, І.Є. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-13T09:30:55Z |
|
dc.date.available |
2022-10-13T09:30:55Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Карпів І. Є. Інтерактивні технології ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. Є. Карпів ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 102 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2497 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально
перевірити ефективність методики ознайомлення дошкільників з соціальним
5
довкіллям засобами інтерактивних технологій.
Відповідно до мети визначено завдання дослідження:
1. З'ясувати стан досліджуваної проблеми у педагогічній теорії і практиці
роботи закладів дошкільної освіти.
2. На основі аналізу та узагальнення філософської, психологопедагогічної літератури уточнити сутність і структуру понять «інтерактивні
технології», «соціальне довкілля».
3. Визначити критерії та показники, виявити рівні сформованості
соціальної компетентності старшого дошкільного віку.
4. Розробити й експериментально перевірити ефективність методики
ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних
технологій.
Об'єкт дослідження: процес соціалізації старших дошкільників.
Предмет дослідження: дидактичні особливості ознайомлення
дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних технологій.
Гіпотеза дослідження: процес ознайомлення старших дошкільників з
соціальним довкіллям відбуватиметься більш ефективно за дотримання таких
умов: виховання емоційно-ціннісного ставлення до соціального довкілля;
набуття досвіду позитивного розв’язання життєвих ситуацій; застосування
комплексу інтерактивних методів, що ефективно реалізують виховні цілі. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
соціалізація дошкільника |
en_US |
dc.subject |
інтерактивні методи освітньої діяльності закладу дошкільної освіти |
en_US |
dc.subject |
критерії соціальної компетенції дошкільника |
en_US |
dc.subject |
показники соціальної компетенції дошкільника |
en_US |
dc.subject |
рівні соціальної компетенції дошкільника |
en_US |
dc.subject |
Методика ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних методів |
en_US |
dc.title |
Інтерактивні технології ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |