dc.contributor.author |
Ковальчук, Н.С. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-13T09:58:33Z |
|
dc.date.available |
2022-10-13T09:58:33Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Ковальчук Н. С. Виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Н. С. Ковальчук ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 103 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2499 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально
перевірити ефективність методики виховання у дітей старшого дошкільного
віку культури міжетнічних стосунків.
Відповідно до мети визначено завдання дослідження:
1. Визначити теоретичні підходи до вивчення проблеми та
психолого-педагогічні умови формування культури міжетнічних стосунків у
дітей старшого дошкільного віку.
2. Розкрити специфіку виховання культури міжетнічних стосунків у
старших дошкільників.
3. Визначити зміст та засоби виховання культури міжетнічних стосунків
у дітей старшого дошкільного віку.
4. Обґрунтувати критерії, визначити рівні та показники розвитку
культури міжетнічних стосунків дошкільників.
6
5. Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику
виховання культури міжетнічних стосунків у старших дошкільників.
Об’єкт дослідження: процес виховання культури міжетнічних стосунків
у дітей старшого дошкільного віку.
Предмет дослідження: педагогічні умови формування культури
міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку.
Гіпотеза дослідження – ефективність виховання культури міжетнічних
стосунків у дітей старшого дошкільного віку підвищиться при забезпеченні
наступних педагогічних умов: оптимізації форм і методів виховання культури
міжетнічних стосунків; організації спільної діяльності дітей, яка сприяє
розвитку толерантних емоцій, формуванню досвіду толерантної поведінки:
побудови взаємин дітей з педагогами на основі педагогічної підтримки;
цілеспрямованої і конструктивної взаємодії педагогів і сім’ї, з метою
створення толерантного виховного середовища. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
міжетнічні стосунки |
en_US |
dc.subject |
культура міжетнічних стосунків у дошкільників |
en_US |
dc.subject |
толерантність як поняття |
en_US |
dc.subject |
виховання толернатності у дошкільників |
en_US |
dc.subject |
методика виховання культури міжетнічних стосунків у дошкільників |
en_US |
dc.title |
Виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |