Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ковальчук, Н.С. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-13T09:58:33Z | |
dc.date.available | 2022-10-13T09:58:33Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Ковальчук Н. С. Виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Н. С. Ковальчук ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 103 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2499 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики виховання у дітей старшого дошкільного віку культури міжетнічних стосунків. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. Визначити теоретичні підходи до вивчення проблеми та психолого-педагогічні умови формування культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку. 2. Розкрити специфіку виховання культури міжетнічних стосунків у старших дошкільників. 3. Визначити зміст та засоби виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку. 4. Обґрунтувати критерії, визначити рівні та показники розвитку культури міжетнічних стосунків дошкільників. 6 5. Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику виховання культури міжетнічних стосунків у старших дошкільників. Об’єкт дослідження: процес виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічні умови формування культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку. Гіпотеза дослідження – ефективність виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку підвищиться при забезпеченні наступних педагогічних умов: оптимізації форм і методів виховання культури міжетнічних стосунків; організації спільної діяльності дітей, яка сприяє розвитку толерантних емоцій, формуванню досвіду толерантної поведінки: побудови взаємин дітей з педагогами на основі педагогічної підтримки; цілеспрямованої і конструктивної взаємодії педагогів і сім’ї, з метою створення толерантного виховного середовища. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | міжетнічні стосунки | en_US |
dc.subject | культура міжетнічних стосунків у дошкільників | en_US |
dc.subject | толерантність як поняття | en_US |
dc.subject | виховання толернатності у дошкільників | en_US |
dc.subject | методика виховання культури міжетнічних стосунків у дошкільників | en_US |
dc.title | Виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку | en_US |
dc.type | Other | en_US |