Короткий опис(реферат):
Мета дослідження – обґрунтувати теоретико-методичні засади та
експериментально перевірити ефективність методики формування
дизайнерського мислення дітей дошкільного віку.
Відповідно до поставленої мети визначено завдання дослідження.
1. З’ясувати стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці
діяльності закладів дошкільної освіти.
2. Визначити й науково обґрунтувати сутність, структуру й функційне
навантаження поняття «дизайнерське мислення дитини дошкільного віку».
3. Розкрити сутнісні ознаки, критерії і рівні сформованості дизайнерського
мислення дитини дошкільного віку.
4. Теоретично обґрунтувати й розробити організаційно-педагогічні умови та
методику формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку.
5. Впровадити і експериментально перевірити ефективність психологопедагогічних умов та методики формування дизайнерського мислення
дитини дошкільного віку.
Об’єкт дослідження – освітньо-виховний процес у закладах
дошкільної освіти.
Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови та методика
формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку на заняттях
зображувальної діяльності.
Гіпотеза дослідження ґрунтується на тому, що розробка і
впровадження методики формування дизайнерського мислення дитини
дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності сприятиме її
оновленню, зростанню рівня готовності майбутнього вихователя до
розв’язання завдань художньо-естетичного виховання дошкільників,
формуванню конкурентоспроможного педагога, здатного до творчої
самореалізації у професійній діяльності.