dc.contributor.author |
Мельничук, І. О. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-13T12:12:49Z |
|
dc.date.available |
2022-10-13T12:12:49Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Мельничук І. О. Формування дизайнерського мислення дітей дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності / І. О. Мельничук ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 118 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2502 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження – обґрунтувати теоретико-методичні засади та
експериментально перевірити ефективність методики формування
дизайнерського мислення дітей дошкільного віку.
Відповідно до поставленої мети визначено завдання дослідження.
1. З’ясувати стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці
діяльності закладів дошкільної освіти.
2. Визначити й науково обґрунтувати сутність, структуру й функційне
навантаження поняття «дизайнерське мислення дитини дошкільного віку».
3. Розкрити сутнісні ознаки, критерії і рівні сформованості дизайнерського
мислення дитини дошкільного віку.
4. Теоретично обґрунтувати й розробити організаційно-педагогічні умови та
методику формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку.
5. Впровадити і експериментально перевірити ефективність психологопедагогічних умов та методики формування дизайнерського мислення
дитини дошкільного віку.
Об’єкт дослідження – освітньо-виховний процес у закладах
дошкільної освіти.
Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови та методика
формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку на заняттях
зображувальної діяльності.
Гіпотеза дослідження ґрунтується на тому, що розробка і
впровадження методики формування дизайнерського мислення дитини
дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності сприятиме її
оновленню, зростанню рівня готовності майбутнього вихователя до
розв’язання завдань художньо-естетичного виховання дошкільників,
формуванню конкурентоспроможного педагога, здатного до творчої
самореалізації у професійній діяльності. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
дизайнерське мислення дошкільників |
en_US |
dc.subject |
дизайн-діяльність дошкільника |
en_US |
dc.subject |
ігродизайн |
en_US |
dc.subject |
художнє конструювання |
en_US |
dc.subject |
державні вимоги до формування дизайнерського мислення дошкільнят |
en_US |
dc.subject |
зображувальна діяльність дошкільнят |
en_US |
dc.title |
Формування дизайнерського мислення дітей дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |