dc.contributor.author |
Федина, О. В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-13T12:18:45Z |
|
dc.date.available |
2022-10-13T12:18:45Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Федина О. В. Особливості методики розвитку творчих здібностей дошкільників : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. В. Федина ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 120 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2503 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження – обґрунтувати теоретико-методичні засади та
розробити й експериментально перевірити ефективність методики
формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях
зображувальної діяльності.
Відповідно до поставленої мети визначено завдання дослідження.
1. З’ясувати стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці
діяльності вищих навчальних закладів.
2. Обґрунтувати теоретико-методологічні засади проблеми формування
образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях
зображувальної діяльності.
3. Проаналізувати понятійно-термінологічний апарат дослідження.
4. Теоретично обґрунтувати й розробити методику формування
образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях в закладі
дошкільної освіти.
5. Розкрити сутнісні ознаки образотворчої креативності дітей дошкільного
віку.
6. Експериментально перевірити ефективність методики формування
образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях
зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти.
Об’єкт дослідження – освітньо-виховний процес в закладі дошкільної
освіти.
Предмет дослідження – теоретико-методичні засади формування
образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях в закладі
дошкільної освіти.
Гіпотеза дослідження ґрунтується на тому, що розробка і
впровадження методики формування образотворчої креативності дітей
дошкільного віку на заняттях в закладі дошкільної освіти сприятиме її
оновленню, зростанню рівня готовності вихователя до розв’язання завдань
художньо-естетичного виховання дошкільників, формуванню
конкурентоспроможного педагога, здатного до творчої самореалізації у
професійній діяльності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
творчі здібності дошкільника |
en_US |
dc.subject |
індивідуальна творчість дошкільника |
en_US |
dc.subject |
сучасні технології розвитку творчості дошкільника |
en_US |
dc.subject |
образотворча креативність дошкільника |
en_US |
dc.title |
Особливості методики розвитку творчих здібностей дошкільників |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |